"merhaba taehyung, bunu yapmak için geciktiğimi biliyorum, lütfen beni affet."
"kendime vakit ayırmak istedim, biraz olsun kendimi bulabilmek istedim,"
"bilirsin,"
"herkes sende kaybolduğumu ve eskisi gibi olmadığımı söyleyip duruyor ve ben sanırım artık onları susturmak istiyorum,"
"yoongi hyung hala susmuyor gerçi, geçen gün konuştuğumuzda sen kendine gelene kadar böyle olacağım dedi,"
"böyle yaptığı için sinirliyim ona ama,"
"o beni anlıyor."
"jimin birkaç hafta önce gittiğinde bana artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını söylemişti,"
"ama anlayamıyorum, yoongi hyung eskisi gibi ve gülüyor,"
"ben gülemiyorum,"
"uzun zaman oldu,"
"gerçekten gülmeyeli çok uzun zaman oldu,
ve,
seni çok özledim,"en kısa zamanda geri dön, kamp eşyalarımızı çoktan sipariş ettim,"
"hep gitmek istediğin o kamp alanına gideceğiz,"
"ama acele etmeliyiz çünkü soğuklar başlıyor ve hasta olmanı istemiyorum,"
"sen de biliyorsun bebek gibisin, biri yanında hapşırsa bile hemen hasta oluyorsun,"
"kalın kazaklarımdan koymuştum yanına, beni özlediğinde onlara sarıl diye,"
"bunu yapıyorsun çünkü bazenleri gece uyurken sıcakladığımı hissediyorum,"
"sen bana sarıldığında hep sıcaklıyorum,"
"yine çok uzattım değil mi,"
"bunu da sana göndereceğim lütfen bana geri dönüş yap,"
"seni seviyorum,"
"seni seviyorum,"
💌
- hayal kırıklığına uğramış,
2109]