Demetria Devonne Lovato!! Ama sen bana "Demi" de ^_^

340 8 6
                                    

Merhaba!!! Ben Demetria Devonne ama halk bana Demi der ^_^ Bence daha hoş ve güzel ;)

Kendimi Tanıtıyım;

22 yaşındayım ^_^ 1,65 boyundayım ^_^ Madison adında üvey bır kız kardeşim var ^_^ Güçlü bir kızım ^_^ Çoğu hayranımı bileklerimdeki "Stay Strong" yazısı ile kazandım ^_^ Herzaman söylediğim bir cümledir ;)

Dostlarım;Marie,İggy,Katy,Leo ve 1D grubu ^_^

Obur,Sarışın ve Çoooo(çarpı sonsuzluk)k tatlı bir sevgilim var ^_^ Adı Nial Horan!!! Onunla daha 2 senedir sevgiliyiz ^_^ Balayımızı Marie ve Leo ile yapmak istiyoruz ;)

Nasıl Onu Tanıdım ve Sevgili Olduk;

X-Factor'u daha yeni izlemeye başlamıştım ^_^ Ve onu daha orda gördüm ^_^ Daha sonra ortadan kaybolmuştu ve bende artık X-Factor jürisi olmuştum ;) Bir restorantta karşılaştık ve birbirimizi hemen tanıdık ^_^ Ben ona Nill diyordum o da bana Demi ^_^ İşte o an ismimin Demi olmasına karar vermiştim ;) 4 sene kanka olduk,sırlarımızı hep birbirimize anlatıyorduk ^_^ Ve gün geçtikçe sevgimiz değişmeye başladı ve işte 2 senedir sevgiliyiz ^_^ Her neyse uzatmıyım ;)

Ünlü Hayatı Nasıldır;

Hımm bu cidden ünlü hayatı gibi zor bir soru :D Cidden ve cidden ünlü hayatı çok zor bir meslek :) Ama ben ismimin ünlü değil de Şarkıcı veya Oyuncu olarak tanınmasını istiyorum ^_^ Çoğu ülkede konser verdim ^_^ Ve mesela 16 Kasım'da da Türkiye'ye gidiyorum ^_^ Ünlü deyince insanlar tarafından çok değişik niteliklere giriyor. Örneğin;Zengin,Yüzsüz,Havalar girmiş gibi -,-

Evet çok uzatmadan bitiriyim ^_^ Beni hikayede "Demi" olarak tanıyacaksınız ;) Görüşmek üzere!!!

~Bing Tarafından Çevrildi~

Ünlü Hayatı Nasıldır?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin