Danielle'yi neden mi seviyorum? Şimdi bu yazdıklarım sizi aniden tüm fandomlardan ayırıp Peacer yapabilir. Ben onu seviyorum çünkü, milyonlarca insanın nefretine rağmen ayakta kaldı ve üç yıl boyunca Liam ile çıktı. Liam ile arasında 5 yaş vardı ama onlar bunu "Aşk yaş tanımaz." Diyerek betimlediler. 3 Yıl sonra Liam başka birisine aşık oldu ve Danielle'yi terk etti. Çok inişli çıkışlı bir ilişkileri vardı. Ben hiç Danielle'nin Liam'ın arkasından ağladığını görmedim. Danielle antilerine barış içinde olalım dediğinde kendi sembolü olarak barışı temsil etti. Ardından Danielle aşık oldu. Bir süre aşık olduğu yeni kişi ile çıktıkdan sonra ilişkileri devam edemedi. Ama ikinci sembolü olarak aşkı kendine sahip edindi. Hayranların nefreti ve Liam'ın yeni hayatı onu karartıyordu. Ama o buna rağmen mutlu oldu. Ve üçüncü sembolü olarak mutluluğu seçti. Şuan sağ bileğinde barış, aşk ve mutluluk sembolleri var. Son sene kariyerine çok sahip çıktı. Bir moda bloğu ve Youtube hesabı edindi. Moda haftalarına ve kırmızı halılara tek başına gidiyor. Bunların hiç biri Liam sayesinde olmadı. Hepsini kendi yaptı. Hayatını yaşarken ailesi ile de vakit geçirdi. Hayranlarına değer verdi. Bağışlar yaptı. Bunlar senin için hiç birşey ise beni ilgilendirmez. Ama bunlar benim için kanatsız bir savaşçı meleğin gücü. Onu seviyorum. Hatta ona aşığım. Sophia'yı da seviyorum evet. Ama bu benim gerçek bir BoyPeacer olmadığım anlamına gelmez. Kim ne derse desin. BoyPeacer olduğum için çok mutluyum ve bununla gurur duyuyorum.