REFLECTION {Intro}
က်ေနာ္ကငယ္ငယ္ထဲကေနခုခ်ိန္ထိျပည့္ျပည့္စံုစံုနဲ႔ႀကီးျပင္းခဲ့တဲ့လူတစ္ေယာက္ ......ေငြသာရွိရင္ဘာမဆိုဖစ္ႏိုင္တယ္လို႔ထင္ခဲ့တဲ့လူတစ္ေယာက္.....က်ေနာ့မွာေငြေဒလဲရွိေနပါလ်က္တစ္စံုတစ္ေယာက္ေၾကာင့္......Baekkieဆိုတဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္......ဘာေၾကာင့္ရယ္မသိက်ေနာ္ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ဖစ္ေနပါလ်က္ဒီလိုေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္ကိုမွစိတ္ဝင္စားမိတာလဲ......ထိုေကာင္ေလးကိုလဲက်ေနာ့္ဗီဇအတိုင္းဘဲအတင္းအၾကပ္သိမ္းပိုက္ခဲ့တယ္.....သူက်ေနာ့ကိုမုန္းေနပါေစက်ေနာ့နားမွာသူရွိေနတာနဲ႔တစ္ျပည့္စံုေနတဲ့ခံစားခ်က္.....ဒီခ်ိန္တစ္ခုက်ေနာ္အရာရာကိုဆံုးရံႈးသြားပီဆိုတဲ့ခံစားခ်က္သူက်ေနာ့ဘဝထဲကေနအပီးအပိုင္ထြက္သြားခဲ့တယ္......ဘယ္လိုလုပ္မလဲက်ေနာ္တားခ်ိန္ေတာင္မရခဲ့ဖူး.....သူ႔ကိုယ္သူအဆံုးစီရင္သြားတယ္.....က်ေနာ္လဲမရွိခ်င္ေတာ့ဖူး က်ေနာ္လဲအသက္မရွင္ခ်င္ေတာ့ဖူး........
"ေနာင္ဘဝဆိုတာသာရွိခဲ့ရင္ခုလိုမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲမင္းခ်စ္ကိုျပန္ႀကိဳးစားပီးရယူခ်င္တယ္ခေလး"
Chaniee
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
က်ေနာ္အရမ္းဝါသနာပါတဲ့အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ဖစ္ဖို႔က်ေနာ္souleၿမိဳ႕ကိုေျပာင္းခဲ့ပီးအႏုပညာေက်ာင္းတက္ခဲ့တယ္......ေပ်ာ္ရႊင္ရတယ္လူဆိုတာကိုယ္လုပ္ခ်င္တာလုပ္ေနရရင္ဘဲေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့တာမ်ိဳးမလား.....secondတိုင္းကက်ေနာ့အတြက္ေပ်ာ္ရင္စရာေဒႀကီးဘဲ.....က်ေနာ္ကခံယူခ်က္ႀကီးမားတယ္.....တစ္ခုကိုဆံုးျဖတ္ပီးရင္အဆံုးထိလုပ္တက္တာမ်ိဳး.....က်ေနာ့ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ဘဝကိုထိုသူသာမသိမ္းပိုက္ခဲ့ရင္ခုခ်ိန္ဆိုရင္က်ေနာ္အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ဖစ္ေနေလာက္ပီ......မေပ်ာ္ရႊင္ရဘဲေတာ့ဘယ္သူမွေနခ်င္မွာမဟုတ္ဖူးမလား...က်ေနာ္လဲအတူတူဘဲဒီလူယုတ္မာရဲ႕အနားမွာေနရတာထက္စာရင္ေသသြားတာမွအက်ိဳးရွိဦးမယ္...တစ္ခုဘဲ........"ေနာင္ဘဝဆိုတာရွိခဲ့ရင္ခင္မ်ားရဲ႕အပစ္ေႂကြးေဒြကိုက်ေနာ္ေက်နပ္တဲ့ထိေပးဆပ္ဖို႔ျပင္ထားပါ"
Baekkie
upခ်င္တရ္ ဖက္မဲ့လူရွိပါ့မလား😢😢😢😢😢