Gerçek olamayacak kadar göz kamaştırıcı

61 1 0
                                    

  TANITIM ;

Mi Nam'ı bulmalıydı.Ona yardım edebilecek tek kişi oydu . Dünyaya inebilen tek melek... 

                                                           *******************

      Oh .. Mi Nam-ssi bekle lütfen . Bana yardım etmelisin , ne istediğimi biliyorsun .Lütfen bana insan olmamın yolunu söyle .Ne istersen sana verebilirim , yalnızca benim insan olmam için gereken şeyi söylemelisin .

- Jin-Ah .. sana demiştim .Dünya ve insanlar çok bencil sana göre değil orası bir cehennem . Fakat burada melek olarak kalırsan sana her türlü yardım edebilirim .

-Hadi ama Mi Nam -ssi bana yardım et neden benim insan olmam fikrini sevmedin ?

-Bi kerede beni dinleyemez misin ? Mutlu olmayacaksın . 

-Mutlu olabilirim Mi Nam -ssi . Artık beklemek istemiyorum , lütfen yardım et .

- Be - benim duygularımı hiç düşünmüyor musun peki.  

Bunu içinden geçirdiğini düşünmüştü fakat Jin-Ah birden '' Senin duyguların mı ?? Anlamadım '' diyene kadar . Bunu sesli bir şekilde dile getirmişti .

- Jin -Ah bak .. seni bırakmak istemiyorum .Burada benimle kal ... Artık itiraf etmeliyim .

-Mi Nam -ssi .. anlamıyorum neden böyle davranıyorsun , neyi itiraf etmelisin bana sadece iksiri versen olmaz mı cidden ama .

-Lanet iksir tek düşündüğün insan olmak , insan olmanın nesi bu kadar iyi anlamıyorum .Ve itirafıma gelirsek artık saklayamam ve ben seni yollamak istemiyorum burada kal ... Ben .... S-seni seviyorum .Duydun işte olan bu seninde benden hoşlanmanı dilerdim .

Gerçek olamayacak kadar göz kamaştırıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin