Era o vreme furtunoasa,Nutu camataru pe o banca statea,dintr-o data din zare apare,Dani mocanu,urla arde hambaru,veniti ajutati-ma pe mine si ion vacaru,si de cristi carmaz nu-i pasa,nicu de la cazanesti,pazea vaca in hambar,dar o pazea degeaba ca era in flacari,s-au gandit sa scrie un roman,despre teleportarea in cosmos,dar un zombie care era curva beata urata si fututa nu ia lasat,a venit sfarsitul lumii,iar un om venit din cosmos,vindea tigari la bucata,fata zombie isi cauta banii,ei tigari nu fumau,pentru ca lesinau de fiecare data,cand nutu camataru facea belly dance,dani mocanu arunca cu bani,cand fata zombie a vazut,dansul dumnezeesc a lui nutu camataru a uitat de bani,nicu sa apucat de ketamina,dupa ce a dat de maicuta cosmica,care intre timp a devenit presedintele romaniei, si le-a spus ca vaca nu a murit,dar cine a murit este cristi carmaz,si atunci a murit si fata zombie ca avea sida,Dani mocanu a descoperit leacul pentru cancer,jupiter este mai mare decat pluto,Invazie extraterestra pe terra,nutu camataru ia taiat copii lui dani mocanu,nu poate face nimic pentru fiecare altuia care nu este el insusi fericit,Iisus este nervos,nicu de la cazanesti sa facut aviator,dar a realizat ca avionul nu are coarne si pedale,De ce e iisus nervos?,extraterestrii i-au pus o bomba in valiza,niciodata sa nu spui niciodata,extraterestii beau bere cu iisus,obama sa apucat de manele,explica folosirea virgulelor pentru ca,imi e sete,nicu a pus kerosen in dacie, si a inceput sa faca ollie,dupa toate aceste stiri iisus nu mai e nervos,Dani mocanu a luat sida,el de garda a incetat sa fuga, si sa aduca cozonaci,inmatriculati in bulgaria cu nuca pe dreapta,s-a apucat de fumat tigari ieftine de la sarbi,dar si-a dat seama ca fata zombie a luat sida de la ele,In acest timp nimeni nu face nimic cu invia extraterestrilor,nicu sa apucat de metin2,cand a auzit dani mocanu,a vrut sa faca melodie cu el,cristi din banat primar,atat,Nutu camataru este invidios si isi taie sprancenele,Extraterestii au invadat map1,sa apara melodia in dani mocanu,Vine sfarsitul lumii,vali vijelie si nicolae guta au salvat lumea,de invazia extraterestra si de,iubesti 2 femei si nu stii pe care o vrei,intr-un sfarsit si-au pus subwoofer pe caruta, sfarsit.