-Kadınlar çok garip değilmi Jack. Dedi Michael taşak geçercesine ses tonuyla.
-Ne gibi dostum. dedi Jack Michaelin son cümlesini gülerken.
"Dar dar giyiniyorlar tahrik edercesine , bakınca abaza oluyorsun" dedi ve gülerken boğazına kaçan bonfriti boğazını temizleyerek yuttu.
Jack zaten o ara onu dinlemiyor ,araba ilerlerken deniz kenarından geçen kızları güneş gozlugunun altındaki koca mavi gözleriyle suzuyordu.
Michael "hadi ama başından beri kendimle mi konuşuyorum" dedi ciddi ve Aldırmaz gibi gozuken ses tonuyla.
Jack , Michaelin dizine hafifçe vurdu ve gözleriyle ileriyi gösterdi.
Michael , Jack'in kızları suzdugunun farkındaydi ve ona kız gösterdiğini anlamışti. Gözlerini hızlıca Jack'in gösterdiği yöne doğru çevirdi ve "vay fıstık" dercesine ıslık çaldı. O arada Jack'den "amına koyayım Mich" diye bir ses geldi Mich önüne baktığında siyah bir Volkswagen ile burun burunalardi direksiyonu çevirebildigi kadar cevirsede hiçbir faydası olmadı.
-
Dostum Mich uyan son duyduğun kelimenin "amına koyayım Mich" olmasını istemezsin sanırım dedi Jack sanki trafik kazası yapmaktan hoşnut olmuş gibi.
Michael oksurerek
-"ama hatun harbiden güzeldi. "Dedi
Gülmeye başladılar Jack , Michael'e guldurme "ahbap zaten kıçım başım heryerim acıyor" dedi gülmemeye çalışırken. Michael cevap vermeden hemşireyi çağırdı.
Hemşire içeri girdi ve yüzündeki gülücügu ve tatlı ses tonuyla "buyrun Bay Grimes." Dedi
Jack ve Michael biraz hemşireyi suzdukten sonra Michael "su alabilirmiyim lütfen" dedi. Nazik bir şekilde.
-Bu nazik ses tonunu ya bir şeyi çok isterse yada bir kıza yavşarsa yapardı.-
"Tabiki" dedi hemşire gülümseyerek .
Hemsire tam odadan çıkacakken Jack "Afedersiniz" dedi. Ne kadar zamanda dışarı çıkabiliriz bayan...
-Amy.
Ne kadar zamana dışarı çıkabiliriz Bayan Amy ?
-En fazla bir hafta içinde dışarıda olursunuz Bay Dixon dedi nazik sesiyle hemşire.
Hemşire odadan çıkınca Jack , Michaele döndü ve keskin bir bakış attı. "Seni azıcık taniyorsam o hemsireye yavşıyorsun Mich" dedi Jack.
Michael kafasını rahat hastane sedyesinden geriye doğru attı ve "beni iyi taniyorsun J" dedi sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANTİNA
Adventure-Kadınlar çok garip değilmi Jack. Dedi Michael taşak geçercesine ses tonuyla. -Ne gibi dostum. dedi Jack Michaelin son cümlesini gülerken. "Dar dar giyiniyorlar tahrik edercesine , bakınca abaza oluyorsun" dedi ve gülerken boğazına kaçan bonfriti b...