•USSR x Third Reich•

666 37 24
                                    

Ruská panovnice jménem Russia si hověla ve svém Moskevském sídle. Na hlavě měla ušanku s červenou hvězdou, ze které se vlnily krásné vlasy v barvě ohně. V rukách držela láhev s vodkou, kterou od rána do večera popíjela. Ano, to byla ta mocná Russia která vládla tak velké zemi.

Third Reich, byl ale úplný opak Russii. Byl to známý rasista a se svými spojenci ničil nečisté rasy, kterými byli Židé a Romové. Od rána do večera nic jiného nedělal, než spřádal plány na očistu světa.

Oba dva ale měli zálusk na Česko. Third Reich, si přivlastnil polovinu z jeho území což se Russie nelíbilo.

"Můj pane." Poklonila se Itálie před Third Reichem.

"Mám pro vás menší nápad." Nervózně přešlapovala na místě. Third Reich si jí přeměřoval pohledem.

"Jaký nápad mi neseš, Itálie?" Odvětil povrchním hlasem a se založenýma rukama pochodoval po místnosti.

"U Russii je jistá oblast, jmenuje se Sibiř. Napadlo mne, co kdybychom si tam udělali základnu?" Přerušila oční kontakt a zabodla svůj zrak do země.

"To není špatný nápad, Itálie. Náhodou velmi dobrý." Usmál se na ni. Itálie pozvedla hlavu a nesměle se usmála.

"Děkuji." Špitla. Nebezpečně se začala k Third Reichovi přibližovat, ale Third Reich s úšklebkem ucukl. Itálie se zklamaně stáhla.

"Ach jo, myslela jsme si, že mě za to víc než pochválí, ale asi jsem se mýlila. Kdyby věděl, jaké city k němu chovám." Pomyslela si smutně Itálie. Pak seb otočila a nechala Third Reicha o samotě.

O pár měsíců později

"Má Paní." Poklekl voják z Russiiny armády. Russia dopila svou vodku a opile se usmála.

"Na Sibiři jsme objevili Third Reichovu základnu."

"Cože?!" Russia povstala a vztekle odhodila flašku vodky, která se následně rozbila. 

"To mu nedaruju!!!! Bude válka! Nic jiného nechci! Musím ho zničit!!!" Začala řvát několik věcí najednou a ubrala se do svého pokoje, kde začala psát Third Reichovi výhružný dopis.

O pár týdnů později se začali na Sibiři hromadit tanky. V čele této armády byl Third Reich, který se ale nepřipravil na mrazivou zimu, což jim boj značně ztěžovalo.

"Do toho, mozky vymité vodkou!"
 
"Tohle vyhrajeme!" Křičela Russia a tak se i stalo.
Third Reich byl poražen. Russia si ho odvlekla na své sídlo, kde ho zavřela do tmavé kopky.

"Proč jsme jenom museli prohrát! Proč jsem tomu boji s Russiou vůbec šel vstříc! Proradná Itálie!" Myslil si Third Reich. Jediné co ho dokázalo uklidnit, byla ta panovnice s ohnivými vlasy. Jistě si říkáte, proč právě ona? Third Reichovi se od prvního okamžiku, kdy měl tu možnost spatřit osobně líbila, ale bylo v tom i něco jiného. Je to láska? Tuhle myšlenku Third Reich často vyháněl z hlavy, ale moc to nešlo. A teď sedí uvězněný v jejím sklepě. Najednou v té tmě ale spatřil ohnivou hřívu, která nemohla patřit nikomu jinému než Russie.

"Pojď." Chytla ho za ruku a odvedla do svého pokoje. Third Reich pořád nechápal co se to děje. Russia si v pokoji vzala vodku a sedla si s ním na postel.

"Chtěl bych něco probrat, Russio." Sklopil poraženecky hlavu Third Reich.

"Poslouchám." Upjatě ho sledovala. Překvapovala ho její ochota. Co se to s ní stalo?

"Byla to chyba, že jsem postavil tu základnu na vašem území. Vím, že si o mě myslíš, že jsem svině, ale Russio já.....tě......miluju!" Ani nechápal co se mu právě vydralo z úst. Russia na něj překvapeně hleděla. Third Reich se k ní naklonil a políbil jí. K jeho překvapení mu polibky začala oplácet. Pak se ale odtrhla a zašeptala:

"Miluji tě a je mi jedno jak moc máš černou duši, hlavně že nějakou máš."

Čau všichni! Tohle byl oficiálně první  request pro Frodo_West_Silmaril ❤ Doufám, že se líbí! S nějakými věcmi mi vypomáhala Sabrythewildwolf (konkrétně s různými informacemi o tomhle shipu a i s tím citátem na konci❤)
UPOZORNĚNÍ! Není to podle reality, ale doufám že i tak se líbí❤   

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 19, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

•Countryhumans• REQUESTS•Kde žijí příběhy. Začni objevovat