Love You BABY♡

25 2 5
                                    

ကိုယ္​ဟာ မိသားစုထဲမွာ အငယ္​ဆံုး.....
သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြထဲမွာဆိုလဲ အငယ္​ဆံုး....
​​ေနာက္​ၿပီး ခင္​သူမင္​သူ ရင္​းႏွီးသူ​ေတြထဲမွာ​ေတာင္​ ကိုယ္​့ထက္​ ငယ္​တဲ့သူက ခပ္​႐ွား႐ွားရယ္​.....​ေနာက္​ၿပီး ကိုယ္​့ Stan ခဲ့ဖူးတဲ့ မင္​းသမီးတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ FDထဲမွာဆိုလဲ ကိုယ္​က အငယ္​ဆံုး.....

အဲ့​ေတာ့ ​ေနရာတကာ အငယ္​ဆံုးနဲ႔ ဗိုလ္​အက်ဆံုး သုငယ္​ပါပဲ.....ကိုယ္​ထက္​ငယ္​တဲ့လူဆိုမခင္​ခ်င္​တဲ့သုငယ္​.....

ဒီလိုနဲ႔တစ္​​ေန႔ ဘာမွ ထူးထူးျခားျခား​ေတာ့မဟုတ္​​ေပမဲ့ ​FDထဲ ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ဝင္​လာတယ္​.....Mary Watson ဆိုတဲ့
Name​ေလးနဲ႔အတူ......

ဒီလိုနဲ႔ စကား​ေတြ​ေျပာျဖစ္​ၾကတယ္​....သူကကိုယ္​့ထက္​အငယ္​ျဖစ္​​ေနတယ္​.....
ကိုယ္​ထက္​ငယ္​တဲ့လူဆို သိပ္​မခင္​တတ္​တဲ့ကိုယ္​က သူနဲ႔​​ေတာ့အဆင္​​ေျပတယ္​....သိပ္​မရင္​းႏွီးခင္​မွာ ​ေတြးမိတာက ဒီက​ေလးမက ရင္​့က​်က္​တာပဲလို႔.....သူစကား​ေျပာပံု​ေတြက ကိုယ္​့ထက္​ငယ္​ပါတယ္​လို႔ ယံုခ်င္​စရာတစ္​စက္​​ေလးမွမ႐ွိပဲ......

အမွန္​တကယ္​​ေတာ့ ထိုက​ေလးမ​ေလးက ရင့္က်က္​​ေနတာမဟုတ္​ဖူး စိတ္​ဒဏ္​ရာရ​ေနတဲ့ က​ေလး​ေလးတစ္​​ေယာက္​ မိသားစုအ​ေရး တစ္​ျခားအ​ေရးကိစၥ​ေတြနဲ႔ အတိုက္​အခိုက္​​ေတြၾကံဳ​ေတြ႔​ေနရတဲ့က​ေလးတစ္​​ေယာက္​
အျမဲတမ္​းစိတ္​ဓာတ္​က်​ေနၿပီး ​ေလာကႀကီးကိုအရံႉး​ေပးခ်င္​​ေနတဲ့က​ေလးတစ္​​ေယာက္​......

အျပင္​မွာမျမင္​ဖူးမ​ေတြ႔ဖူးတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​ကို ဒီ Online​ေပၚမွာပဲ သိခဲ့ဖူးတဲ့ ကိုယ္​့လိုလူတစ္​​ေယာက္​ကို အျမဲတမ္​းသူခံစားရသမ်ွ​ေတြကိုရင္​ဖြင္​့​ေျပာျပတတ္​တဲ့က​ေလး​ေလး.....ကိုယ္​့ကိုယံုလို႔တဲ့​ေလ.....

ကိုယ္​ကအငယ္​​ေတြကို မခ်စ္​တတ္​ဖူး....မွန္​ပါတယ္​....ဒါ​ေပမဲ့ အဲ့က​ေလး​ေလး​ေတာ့မဟုတ္​ဖူး.....သူက ဘာအ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​မွ မလိုပဲနဲ႔ကို အခ်စ္​ခံရဖို႔ ထိုက္​တန္​တဲ့က​ေလးပါ.....ပထမဦးဆံုးအ​ေနနဲ႔ ကိုယ္​ထက္​ငယ္​တဲ့လူတစ္​​ေယာက္​အ​ေပၚ ကိုယ္​သံ​ေယာဇဥ္​ျဖစ္​မိတယ္​....တြယ္တာခဲ့မိတယ္​.....​ေနာက္​ၿပီး ခ်စ္​ခဲ့မိ​ေတာ့တာပဲ.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SHE...♡ Where stories live. Discover now