Kapitola 3

125 5 2
                                    

Objevily jsme se ve Velarisu. Morrigan mě provedla městem a já jsem si v něm zakoupila pár drobností. Nakonec mě vzala Morrigan do domu Větru za vladařem nočního dvora. Zavedla mě do místnosti kde sedělo 7 víl. Vladař vstal, měl snědou pleť a černé vlasy. Vedle něho sěděla dívka. Její vlasy byly hnědé a místy přecházely do zlaté, oči byly modro šedé. "Já jsem Rhysand." promluvil tajuplným hlasem. Rhysand. Vladař nočního dvora. "Tohle je Feyre, vladařka a moje družka." pokračoval. "Tohle je Tyrimis. Paní Jitřního dvora." Představila mě Morrigan. "Co tady dělá?" Zeptal se mužský hlas. Ohlédla jsem se a spatřila muže s tmavými vlasy, které mu narostly až po ramena. Obrovské křídla kteté měl ještě jeden muž v pokoji. Oříškové oči si mě měřili. "Já jsem jí sem přivedla Cassiane, tak zavři tu svou klapačku." Napomenula Cassiana Morrigan. "Nechceš ukázat svoji ložnici?" Zeptal se líbezný hlas. Patřil krásný dívce se stejnými vlasy jako vladařka ale oči byli čokoládově hnědé. Ukázala mi do žlutého pokoje. Řekla že se jmenuje Elain a že je jedna z vladařčiných sester. Když odešla zamířila jsem k oknu ze kterého byl výhled na Velaris. Usoudila jsem že už je pozdě a zalezla jsem do velké postele.
Kolem půlnoci mě vzbudili kroky s chodby. Vyděsila jsem se a vykoukla jsem na chodbu. Spatřila jsem Cassiana jak se žene směrem k obývacímu pokoji. Zvědavě jsem se plížila za Cassianem tak aby mě nespatřil. Došli jsme do pokoje a hned jsem viděla co se děje. Černo vlasá dívka ležela nehybně na zemi, v jednu chvíli to vypadalo, že je mrtvá. Azriel, illyrijskej bojovník a stínopěvec s tmavými vlasy, ji pozoroval a jeho zřídla zářila. Modré provazy magie ji obklopovaly. Azriel po boku svíral zjizvené ruce v pěst.

Paní Jitřního dvoraKde žijí příběhy. Začni objevovat