Wehh kau apa hal nak jumpa aku pepagi macam ni kau tahukan aku ni susah nak bangun nasib syg ahh " sara mengomel
Hm aku ada story untuk kau "
bulan depan aku akan kahwin "
KAHWIN ? WAH KAU TAKKAN ITU PUN SEDIH BAGUSLAH JIMIN DAH PROPOSE KAU NAK SEDIH MENDENYA ? "
" tak aku tak kawen dengan jimin ibu aku dengan ibu Jk nak kahwin kan kami bulan depan "
WTF !? KAU JANGAN MEMAIN WEH JEON JUNGKOOK ANAK PUAN JEON GYEON ? ! KAU TAHU TAK PERANGAI DIA ENTAH APA2 ? KAU TAKKAN NAK KHWIN DENGAN DIA ? DIA PLAYBOY WEH !! AKU TAK SETUJU !
Jawab sara dengan tidak setuju sahabat nya akan berkahwin dengan si'anoyed itu "" Habis kau nak suruh aku buat apa lagi sara ? Nak suruh aku melawan ibu aku ? Kau kenal kan ibu aku kalau dia cakap A tu mmg A lah kau melawan pun takda apanya kau dapat "
HMM SUKA HATI KAU LAH MIA ASALKN KAU BAHAGIA AKU TAKNAK ONEDAY NANTI ADA SESUATU JADI DEKAT KAU AKU MOHON ITU JANGAN JADI , AND ONE MORE JIMIN TAHU TAK YANG KAU AKAN KAHWIN DENGAN KAWAN BAIK DIA SENDIRI ? KAU ADUH ! MACAM MANA NANTI JIMIN ? APA DIA CAKAP ?" tah lah sara aku pun tak tahu dh nak cakap macam mana aku penat , jimin pulak nak jumpa aku lusa ni nak cakap tentang hal ni "
" GOOD LUCK GIRL AKU TAHU KAU BOLEH .KAU NAK PUTUS DENGAN JIMIN AKU HARAP PUTUS DENGAN CARA BAIK "" aku cuba sara .thank you sebab dengar cerita aku "
YOU ARE READING
Isteri SIMPANAN JJK
Fanfictionplayboy ? pscyho ? cinta ? sedih ? apa kah yang dicari akan terjawab ?