Det var tidligt morgen, det første skoledag efter sommerferien, klokken var 6.30
Jeg ville virkelig ønske jeg bare kunne blive liggende og sove bare 3 timer mere.... Men det der fik mig op, det var at jeg skulle se min bedsteveninde Laura igen, har ik set hende i en måned pga vi begge har været på ferie.
Oh, burde nok introducere mig selv. Ja jeg hedder Lea, jeg skal til at starte i gymnasiet, sammen med min bedsteveninde Laura. Vi er begge 18, jeg bliver dog snart 19, men jeg glæder mig til at have den rejse på gymnasiet sammen med Laura.
Men jeg bor sammen med mine forældre i København, Laura bor ikke særlig langt fra mig med sine forældre, så vi følges altid i skole, vores skole lå et par km væk fra hvor vi boede, så jeg kørte altid.
******** i skolen********
Laura og jeg var endelig kommet hen på vores gymnasie, det hele var nyt og spændende, alle de nye mennesker, lærere osv. Vi havde heldigvis de fleste af vores timer sammen, så det var rart.
Vi skulle starte med at have dansk, så samfundsfag og tilsidst matematik, vi ville få tidligt fri idag, det var meget rart da det er første dag, derefter skulle Laura og jeg hjem mig og bare slappe af og snakke om det sædvanlige... drenge. Jeg havde lidt et crush på youtuberen Colby Brock, men jeg havde ikke rigtigt fortalt Laura om ham, for de personer jeg har sagt det til er bare nærmest gået med det samme. Jeg ved godt hun er min bedste veninde og at jeg kan fortælle hende alt, men jeg var bare så bange for at sige det til hende...
***Laura's synsvinkel***
Lea og jeg sad og snakkede om drenge, det sædvanlige selfølgelig, og jeg har fundet de er to skide skønne tvillinger på youtube, og jeg har virkelig forelsket mig i den ene... Ethan hedder han, jeg tænker jeg ville holde det hemmeligt i lidt tid endu. Men Lea er helt klart den første der ville få det at vide, hun er jo min bedste veninde, men jeg har bare en eller anden fornemmelse om hun kender ham, og ikke bare kender ham som YouTube, men kender ham sådan rigtig.
Men altså hun vidste heller ikke at Colby var min fætter. Der er meget vi ikke ved om hinanden. Men der var vist en fest hun skulle til her imorgen, så måske skulle jeg tage Colby med, altså han er næsten som en bror for mig, altså hans og mit forhold var virkelig godt, det var ham jeg snakkede med i timevis hvis noget gik galt der hjemme, i skolen eller mellem mig og Lea.
***Lea's synsvinkel***
Ihhh jeg kunne ikke lade være med at kigge på billeder af Colby, jeg turde bare ikke sige det til Laura. Men jeg skal til den fest der imorgen, ved ik om hun har planer, men så kunne jeg jo invitere hende til vi kunne spise samen og så kunne jeg fortælle hende det imens vi gjordens klar, for jeg ved min fætter kommer og henter os, han drikker ikke så han plejer at kød os til fest og ja, lige et funfact, kalder ham ikke rigtigt formen fætter, han er mere min bror, har virkelig det bedste forhold til ham, han plejer noglegange at komme med til mine venner's fester. Åh ja, må hellere introducere ham, det er Ethan Dolan, den ene af Dolan tvillingerne, jeg snakkede ikke så meget med Grayson, da han var flyttet til L.A med hans kæreste/forlovede, så de kørte lidt deres eget liv der ovre, så det var sjældent vi hørte fra ham. Men heldigvis boede Ethan stadig hjemme på amager, deslige et lille stykke fra hvor jeg bor. Men fu*k afstand, det vigtiste er bare at jeg har ham tæt på!
Håber virkelig at Laura syntes om ham, for både Laura og Ethan betyder så meget for mig!
FORFATTER BESKED: håber virkelig i syntes om mit første kapitel, det er dog lidt kort men jeg lover jer de bliver længere, man skal jo lige igang og have tænkeren med også!
Håber i vil læse med i næste kapitel. Peace out Lea...
YOU ARE READING
På kryds
FanfictionDette er en fanfiktion med Colby Brock og Ethan Dolan. Hvis i ikke kan lide sexscener eller grove kommentere og groft sprogbrug er det nok en ide ikke at læse denne. Den handler om Lea og Laura som er rigtig gode veninder, de har været det i lang ti...