~לפניי הכל~

3.6K 83 23
                                    

היי. ברוכים הבאים.
כמה דברים שהייתי רוצה לומר לפניי שנתחיל.

-כן. רוב השמות פה מהאינטרנט. למרות שאני אוהבת להמציא שמות בעצמי.

-כל שם יכול להשתנות בעזרת הוספת אות או החסרת אות. אתם מוזמנים לתת לדמויות שלכם שמות מקוריים שיצרתם משם אחר.

-עוד רעיון לשמות מקוריים: אתם יכולים לקחת מילה נחמדה עם משמעות ולחפש את התרגום שלה בשפות שונות, אוליי יצא משהו יפה.

(לדוגמא: המילה חלום בקזאחית היא: ארמן. זה יכול לעבוד בתור שם.)

-אתם מוזמנים לשחק עם המינים. לתת לדמות בת שם שנחשב "לגברים" וההפך. (לדוגמא: נועה לבן. נמרוד לבת.)

-אני אשתדל להעלות הרבה כך שתוך חודשיים-שלוש נגיע לאות ת'. אתם עדיין תמיד מוזמנים לחפש באינטרט.

-אני משתדלת להביא את השמות הכי רלוונטיים בעיני. אלו בלי ההיגוי המסובך מדי או אלו שחוזרים על עצמם או סתם מרגישים לי לא נכונים.

-יש אותיות שיש בהן הרבה יותר שמות, ובכל זאת אשתדל לשמור על איזון.

-כשיש שמות עם התחלה זהה אני אכתוב את זה כך: לדוגמא, השם אנאל והשם אנבל: אנאל/בל.

-מאחורי כל שם עומדת משמעות. אם נתקלתם בשם שעניין אתכם אתם מוזמנים לכתוב לי בתגובות וארחיב.

-השתדלו להתאים את השמות של הדמויות למוצא שלהן. גם לגביי זה אתם מוזמנים לשאול אותי.

-אם יש שם שאהבתם ואתם רוצים לתת אותו לדמות שלכם, חשוב לוודא שזה שם שמתאים לאופי הדמות למרות שהיא תמיד יכולה להפתיע. גם בזה אפשר להתייעץ איתי.

-אם יש לכם שם ממש נדיר -ורצוי יפה- ששמעתם עליו, אתם מוזמנים לכתוב לי בפרטי ואולי אעשה ספיישל שמות נדירים.

-אני אפסיק לחפור.

האנה גו!

1000 שמות לדמויותWhere stories live. Discover now