BÖLÜM 4

74 4 1
                                    

Sabah olunca annesinin onu yatağında sarsmasıyla tatlı uydusundan uyanır ve yüzünü yıkamak için lavaboya gider. Yıkayıp annesinin hazırladığı enfes kahvaltıya iner yemeğini yer ve üstünü giyip servise biner. Okula varınca arkadaşı neden dün numarasını vermediğini sorgular ve numarayı alır. Eslem ilk derse girmek için can atar çünkü bu gün annesi öğretmeni ile konusmak için okyla gelecekti ve Eslem hocalarının gözüne  girmesi gerekirken yine derste uyuya kaldı Eslem geceleri geç yatan ve genelde okulda uyuklayan bir tipti . Tenefüs caldi ve Eslem annesini hocasıyla konuşmak için  geldiğini fark etti. Hocası annesiyle konuştu ve annesi gitti. Bir sonraki tenefus Eslem ona  çarpan çocuğun onu izledigini fark etti ve hemen cocugun yanina gitti.

Eslem: Neden beni izliyorsun?

Ali: Öncelikle adım Ali ve senden çok  hoşlandığımı belirtmek isterim.

işte o an sanki Eslem in başından aşağı kaynar su dökülmüştü şuan bunu kotu anlamda düşünüyorsunuz ama hayir bu Eslemin biraz dengesizliğinden kaynaklanan bir sorun. Çocuk Eslem in konuşmasını bekliyordu. 

Eslem: Tamam öğlen tenefüsü bekliyorum uzun uzun  konuşuruz .

Ve Eslem koşarak sıra arkadaşı  Misra nın yanına gitti ve olanları anlattı. Arka sıralardan birinde Ali nin yakın  arkadaşı Ali nin bir sevgilisi olduğunu belirtti. işte Eslem icin basindan aşağı kaynar su dökülmek sözü anlamı gibi kullanılmıştı. Öğlen tenefüs ü gelip çattı Ali çoktan gelmişti ama Eslem kulağında kulaklıkla  ~MÜSLÜM BABA~ dinliyordu. Ardından Mısra  ona sıkıca sarılıpguclu olması gerektiğini belirtti.

Yıkık EslemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin