Частина 1 "Мій щоденник"

18 1 0
                                    

Навіть не знаю для чого я це все пишу !Ну ладно ,буду щось писати,але що сама не знаю.Буду різне писати,моменти з мого життя ніби.Це буде для мене як щоденник(Мой дневник) думаю у всих він був і навіть до сих пір є.В мене також був і не один,через кожний тиждень мінявся,майже губився.Коли находила його і читала...то це був ШОК!! Всяка єрунду писала,навіть інколи стидно стає....Добре,що мама його не находила,а то б якщо вона узнала про що я писала в свої роки то було б капець повний(нічого поганого я там не писала"майже")Писала все те що почувала біль,радість і це там де я могла все написати те що в мене накопичувалось.А про що ви писали ,якщо не секрет?Частіше я туди писала коли мені було сумно тому,що в тот момент ніхто не міг вислухати мене та ще + мені тоді було років 12-13 як раз перехідний возраст.ААА!!! цей перехідний возраст кошмар!Цей щоденник куди б я не поїхала він був завжди поряд,я без нього нікуди......

До цього часу я перестала вести свій власний щоденник,навіть не знаю чого)Але хотілося б,но в мене не вистачає часу для цього.Щоденник (Мой Дневник) це така штука потрібна,особливо коли виросла і находеш його і читаєш.Згадуєш оце все ,що писала,де писала,як писала.

Щось типу того буду писати)

ЦікавинкаWhere stories live. Discover now