І так я сьогодні захотіла поговорити про тему "Перехідний вік"
Перехідний вік є у дівчат так і у хлопців.Але всіх по-різному проходить цей вік.
Перехідний вік – це дійсно дуже складний у психологічному плані період: як для дітей, так і для дорослих, які знаходяться поруч з ними.Дуже нелегко дається перехід з дитинства в доросле життя.Підліткам подобається більш зухвалий стиль в одязі, більш енергійна музика. У перехідному віці у підлітків з'являються політичні погляди, які, звичайно ж, не підлягають сумнівам і обговорень і досить часто не співпадають з їх батьків, що часто призводить до сварок і нерозуміння в родині. Чи не так?В перехідному віці ми намагаємся все спробувати:алкоголь,наркотики,секс і тд.Підліток в цьому віці починає ненавидіти всіх.В цьому віці підлітку хочеться бути унікальним,намагаються оволодіти всі дорослі штучки,але не варто так!Голови забиті тим,що де випити,покурити,втратити свою цноту, знайти крутий одяг,але вони не знають яка відповідальність за нею вони несуть.
А для дитини – це пора дорослішання і становлення в цей період може статися все що завгодно. Слухняна дитина – у підлітковому віці може почати робити все наперекір батькам, а добрий і чуйний дитина стає черствим, грубим, одягається зухвало, виявляючи агресивність до домочадцям.
Тепер поговоримо про підлітковий вік у дівчат.
Перехідний вік у дівчаток є складним періодом, тому що починають з'являтися різноманітні проблеми, з якими впорається важко батькам.У перехідному віці починає з'являтися купа комплексів, перша любов, депресивний стан, часто повторювані істерики.Такий період припадає у дівчаток на 11 або 12 років, у них починає активно працювати щитовидна залоза.При цьому може з'являтися перша менструація, ростуть молочні залози, це все відбивається на психіці і настрої дівчинки.Дівчинка в підлітковому віці повинна бути схожа на свою компанію. Через це дівчатка починають однаково вдягатися.Також для підліткового періоду характерно дуже багато комплексів. Вона щоб привернути до себе увагу, починає наносити косметику, одягає міні-спідницю, хоче бути схожа на дорослу жінку. Коли у подружки вже є великі груди, а у неї немає, і їй не потрібно носити бюстгальтер. Дівчинка починає дуже сильно переживати з цього приводу. Тут і починає з'являтися агресія, різкі скачки в настрої, впертість, недовіра до батьків, дратівливість. Все це говорить, що ось і настав перехідною вік.Дівчатка в це період не хочуть радитися з батьками, тому що вони вважають, що так себе принижують, вони вже дорослі і здатні самі розібратися в ситуації.Дівчинка в цей період починає самостійно приймати рішення, зовсім не слухається батьків, як їй одягатися, коли їй спати.Зараз на перший план у дівчаток виходить проблема - взаємини з хлопчиками. Якщо у дівчинки є хлопець, необхідно контролювати ситуацію. Мама повинна поговорити про сексуальне життя і небезпеки, яка може виникнути при безладний секс. Необхідно розповісти про контрацепцію.Отже, перехідною вік у дівчинки дуже складний період, тому що у неї з'являються фізіологічні та психологічні зміни. Але все можна здолати, якщо дотримуватися принципу душевного контакту, особливу роль у цьому періоді грає мама, саме може допомогти дівчинці впорається з усіма проблемами, відповісти на всі питання і порадити, як вести себе в даній ситуації.
Перехідний вік у хлопчиків
Перехідний вік у хлопчиків дуже складно витримати, у нього починають відбуватися зміни як фізіологічного, так і психологічного характеру. З 14 до 16 років у хлопчиків може наступити полюції, коли відбувається самоізверженіе у сні, це вважається нормальним явищем.. Хлопчики інтенсивно починають рости, особливо в 12 років, вони виростають до 10 см, закінчується зростання в 22 роки. Також у них можуть з'являтися перші вугри, через це виникає безліч психологічних проблем і комплексів.Деякі починають відвідувати спортзал, накачують свої м'язи, а деякі починають пити і курити, таким способом показують, що вони дорослі.Хлопчик в цей період починає відчувати свою статеву активність і фізичну силу. По-перше, він починає усвідомлювати, що його тягне до жіночої статі, він хоче показати себе справжнім чоловіком, що він уже виріс, починає проявляти свою мужність
Чому перехідний вік у хлопчиків вважається складним періодом?
Тому що у хлопчиків вже повністю сформувалася думка про життя, але реалізувати цілком вони себе ще не можуть, саме через це підліток стає емоційним, всі слова на нього негативно впливають. Складно всім - батькам, учителям і самому підлітку.
Якось так,думаю вам сподобалось читати цю інформацію)