"Ella wordt wakker je komt te laat voor school" scheeuwt Ella's moeder terwijl het pas 10 over 7was. Het is de laatste dag van school en der moeder zeurt nog steeds over school. Ella wrijft in der ogen en is van plan haar mooiste kleren aan te doen, ze zoekt der roze blouse maar kan hem nergens vinden. In de tussen tijd is der moeder al verdwenen uit der kamer. "Mama waar is mijn neyon roze blouse, ik kan hem niet vinden" Ella krijgt geen andwoord . Ella kan nu niet der eyeliner vinden, "MAMAA ik ben alles kwijt, waar heb je me eyeliner en me blouse gezet ?!".
Ella's moeder kwam naar der kamer en keek der raar aan, voor wie maak jij je zo op ? zei ze. "Heb je soms een jongen in je leven? je weet dat je pas een vriendje mag als je oud genoeg bent !" Ella ging door met zoeken zonder andwoord te geven. "Ella je weet dat het niet van ons geloof mag, en je weet hoe je vader denkt over dit onderwerp dat weetje toch ?". Ella begon te zuchten en zei: "Mama ik weet het, je hoeft het niet elke dag te herhalen, ik ga heus niet mijn vaders naam zwart maken en zijn vrienden laten zeggen dat zijn dochter achter jongens gaat!". Ella pakt al der spullen bij elkaar doet snel een t-shirt en broek aan doet der make-up in der tas en loopt boos uit huis.
Ella's klas is net als een groot familie, maar er is een iemand die ze liever niet als familie ziet. Iemand waar ze kriebels in der buik krijgt als hij haar aan kijkt, iemand waar ze dagen lang over droomt. Hij is zo mooi, groene ogen, gespierd en het is gewoon een jongen van elk meisjes dromen. Iedereen weet wel dat Ella een oogje heeft op Furkan, en ze heeft vaak gehoord dat hij ook een oogje heeft op Ella. Ze zijn elke les samen, en elke les krijgen ze waarschuwingen van docenten omdat ze te veel praten. Ella zegt altijd dat ze alleen naar school gaat om Furkan te zien.
Alles was zo perfect volgens Ella tot dat ze een whatsapp binnen kreeg, en alles veranderde..
JE LEEST
Alles was nep
RomanceDen Turks meisje genaamd Ella, verpest haar eigen leven door andere te luisteren. Terwijl Ella haar problemen probeert te verwerken begint al gelijk het volgende probleem. Ella maakt zo veel mee dat ze niet eens meer weet wat ze erg moet vinden. Der...