OKUL TAVSİYELERİ

330 7 1
                                    

MERHABA KIZLAR!! BUNU İLK DEFA YAPIYORUM VE OKUDUĞUNUZ ÜZERE KONU OKUL TAVSİYELERİ!!! GÖRDÜM Kİ ÇOĞU OKUL TAVSİYELERİ AYNI, BİRBİRİNDEN ALINTI YAPIYORLAR AMA BEN KENDİ GÖZLEMLERİMLE SİZE YARDIM EDECEĞİM!! LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN!! HEPİNİZİ ŞİMDİDEN SEVİYORUM!!!

#OKULDANASILDAVRANMALISINIZ

* Eminim okulda hepiniz popi olmaya çalışmış bazılarınız da olmuşsunuzdur. Ama eğer popiyseniz asla ama asla burnu havada olanlardan olmayın. Çünkü öyleleri dünyanın onların etrafında olduğunu sanırlar. Bizim okulda da öyleleri var. Fakat popi dediğin iyiliğiyle göz önünde olmaya çalışır. Demek istediğim okulda herkese yardım edin. Bu sayede herkes sizi sever. Ayrıca düşmanınız varsa onun çatlamasına da yardımcı olur.

* Okulda asla aşırı tepkiler vermeyin. Bu çok önemli bir olay dahi olsa olgunlukla, sakince karşılayın.

* Okulda fazla sinirlenmeyin. Biri sizi kızdıracak şeyler yapsa bile onu takmayın bir süre sonra sizinle uraşmayı kesecektir. Ama eğer tepki verirseniz sizi kızdırmaya devam eder.

* Aşırı kavgacı olmayın. Öğretmenlerin gözünden düşersiniz. Ayrıca etrafınızdaki insanlar sizden soğuyabilir.

BU GÜNLÜK BU KADAR ARKADAŞLAR.. ÇOĞALDIKÇA DAHA UZUN OLUCAK EĞER İSTEĞİNİZ VARSA YORUM YAPABİLİRSİNİZ!!!!

-tavsiyeler

OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin