- İyi görünüyorsun küçük kız
Aslında içimden oh askım sen beni beğendin mi gel evlenelim diye geçirsem de hemen iç sesimin ağzına biber ağzına acı biber sürüp susturdum.
- Eh sen de fena sayılmazsin.
Bana yamuk ve capkin bir gülümseme attı.
Tabi bu anımızın icine Merve yellozu sicmadan önce:
- Bence o kadar da iyi degil hıh !
Destina kiskanma Merve kiskanma derken, Rüzgar da tabi tabi o kadar iyi değilmiş o mükemmel diye mirildandi bir dakka bir dakika az önce Rüzgar bana o sözleri mi söyledi ? Oha oha oha ! ic sesim flash tv gibi halay çekerken ben Merve'ye nazar etme ne olur çalış senin de olur bakışı attım. Bu sıra da Mert le Ebru da sarmaş dolaş bizim tartışmamızı kahkahalarla izliyordu. En sonunda Merve sinirle kalkıp gitti ve ben uzun süredir icimde tuttuğum kahkahamı bıraktım be benle beraber herkes gülmeye başladı.
Destinaya sonunda uzun zamandır icimde tuttuğum soruyu sordum:
-Sen nasıl boyle biriyle arkadassin ve bu kıza nasıl katlanıyorsun?
-Ahh o benim aptal üvey kuzenim.
-Neee?!
-Evet doğru duydun babamin üvey kardeşinin kızı ve ailelerden dolayı birbirimizden nefret etsek de takılmak zorundayız.
Ebru lafa atladı:
-Ve bu durumda biz de takılmak zorunda oluyoruz.
-Oha lan film gibi!
Hepsi bir ağızdan güldü. Kafe'de biraz daha oturduktan sonra kalkmaya karar verdik. Kapıdan tek sıra halinde geciyorduk. En arkada Rüzgar onun önünde ben benim önümde Destina ve onun önünde de Ebruyla Mert tam çıkacaktım ki Rüzgar arkamdan elime bir not sıkıştırdı. Ve o sırada eli elime deyince bir urperdim. Elleri yumuşacik ve sicacikti. Peceteyi actım ve icinde "2 dakika konusabilirmiyiz?" Yazıyordu. Destina nin sesiyle kendime geldim:
-Hadi Alya eve gidelim.
- Ben cok sıkıştım da bir tuvalete girip gelicem sen beni bekleme.
-Peki .
Ustelememesine sukrederek Ruzgar in karşısına oturdum
-Yarın birlikte birseyler yapalım mı havuza gideriz.
İcimde flash tv dansçıları dans ederken evlilik teklifiymis gibi evet eveeettt diye haykırmak gelse de iç sesimi susturdum ve sadece en tatli sesimle oluuur diyebildim.
-Tamam o zaman yarin saat 8 de seni sitenin önünden alırım.
Ne yuh 8 mı 8 nedir arkadas diye icim kan ağlasada tamam dedim.
-Tamam o zaman 8 de seni alırım. Ha bu arada numaranizi alma şerefinde bulunabilir miyim?
Oha oha cookkk tatlı!! offff kendine gel alya!
-Tabi 05...
-Tamam o zaman seni evine birakiyim.
-Yok ya gerek yok ben giderim kendim zaten su yan taraf.
-Biliyorum aynı sitede oturuyoruz akıl küpü ! :D
-Ne oha cidden mi?
-Eveet hadi gel gidelim artık hem yarın erken kalkacaksın haahah :D
Beni eve bıraktı ve ben koşarak odama gittim ve yatağa yattım yarın beni mükemmel bir gun bekliyordu!