Era arogantul de Kevin
(E)-Nu trebuia să nu fi în oraș?
(K)-Tata ma lăsat acasă și am ieșit în oraș,dar tu nu trebuie să fi în casă?
(E)-Care este treaba ta!!
(K)-Poate este treaba mea.De unde ști tu?
(E)-Kevin tu crezi că eu sunt Anastasia să fac pe proasta și să îți cad la picioare?
Plec de acolo pentru că nu mai suportam să vorbes cu arogantul acela.Merg pe stradă și cineva îmi pune mâna pe umăr.Ii întorc mâna iar persoanei îi iese un geamat de durere.Mă întorc și îl văd pe Gavril.
(E)-Ce vrei?
(G)-Nimic doar că vreau să îți cer un favor.
(E)-Zi!!Că nu am timp să stau.
(G)-Îmi plece de Anta și nu știu cum să îi spun.Mă poți ajuta?
(E)-Vorbește cu Adam.
După ce îl las cu gura căscată plec spre bibliotecă.Când ajung în bibliotecă îl văd pe Valentin cum se sărută cu Anastasia iar cele două marionete cu Anisu și Bender.Îi ocolesc și ma îndrept spre sectorul cu cărți istorice.Merg pe lângă rafturile îndesate cu fel de fel de cărți.Analizez fiecare titlu și văd o carte foarte interesantă.O iau mă pun jos și încep să răsfoiesc cartea.O termin de citit și îmi sună telefonul.
''Convorbire telefonică "
(Adam)-Esme vi acasă că i-am chemat pe băieți și trebuie să vi și tu!!
(E)-Bine vin.
Când ajung acasă băieți nu erau încă veniți.
(Adam)-Bine că ai ajuns înaintea băieților!!Mergi la tine în cameră și schimbate în ceva frumos!
(E)-De ce?
(Anta)-Pentru că vin ce-i mai frumoși băieți din liceu și prietenele mele.
(E)-Nu mă interesează nu îi vreau la mansardă!Dacă vine cineva și intră la mine în cameră îi dau pe toți afară.
(Adam)-Cum zici tu!
Mă duc la mine în cameră și îmi fac un duș lung. După ce termin dușul mă duc la dulap să îmi i-au ceva lejer.După ce am stat puțin pe gânduri am ales să mă îmbrac în hainele astea
După mă duc în locul meu secret.Mă apuc de făcut temele pentru liceu chiar dacă mai am o săptămână până începe iarăși liceul.Dintr-o dată îmi ieste foarte foame. Cobor jos și nu îi văd pe Anta și Adam așa că ma duc în bucătărie.Cum în fiecare zi prieteni lui veneau dimineața mâncau toată mâncarea așa că trebuie să îmi fac de mâncare.Am ales să îmi fac omletă.După ce termin de mâncat mă duc să spăl vasele.Atuci i-am auzit pe prieteni lui Adam și pe pițipoancele de prietene ale Antei.Mă grăbesc să spăl vasele ca băieți să nu mă vadă.După ce termin de spălat vasele mă furișez pe hol ca să nu mă vadă.Dar în acel moment mi-a venit o idee, să le aduc pe fete la mine acasă să facem petrecere în pijamale.
****C. Telefonică****(E)-Fetelor veniți la mine să facem petrecere în pijamale?
(K&M)-Da normal
(E)-Bine dar să veniți în pantaloni mulați și scurți!
(K&M)-Bine.În 5 minute suntem în față!!Te sunăm când ajungem.
(E)-Bine.Bye!!
(K&M)-Bye!
Urc pe scări și le aud deja cum se dau la băieți.Merg la mine în cameră și mă scschim în ceva mai mulat pe corp.Îmi aleg hainele asteaDupă ce m-am îmbrăcat fetele mi-au scris că sunt în fața casei.Cobor jos în living iar toți se uitau la mine mai ales Valentin care era roșu la față de furie pe băieți care se uitau la mine.Valentin era cu o fufă în brațe.În acel moment a înpinso de pe el și se îndrepta spre mine.Nu îl bag în seamă și mă îndrept spre ușă.Le deschid ușa la fete și simt cu o mână îmi este pusă pe talie.
(M)-Ce faci?
(E)-Bine!
Karla îmi face semn să mă uit în spate.Când mă întorc îl văd pe Kevin.Îmi iese un chicotit mic iar Kevin râde.
(E)-Mergem sus?
(Kevin)-Desigur!!
(M)-Nu cu tine boule!!
(E)-Haide sus!
(K)-Bine
Mergem în living iar Kevin în spatele meu
(Adam)-De ce nu ne-ai anunțat că mai vin fete?
(E)-Că nu am vrut!
Kevin mă prinde iarăși de talie iar Valentin se uita urât la el.
(E)-Haideți sus fetelor!
(M)-Bine
(Valentin)-Pa baby
Îl calc pe picior ca să înceteze.El prinde mesajul și își ia mâinile de pe talia mea și se pune pe fotoliu.Urcăm pe scări și o văd pe Anastasia și pe marionetele ei cum îmi caută în cameră.
(E)-Ce căutați aici?
(A)-Ce vrei proasto.
(E)-Ești în cemera mea.
(A)-Asta nu îi camera ta.Tu ești o servitoare!
Când am auzit cuvintele alea eu am luat-o pe Anastasia,Karla pe Olga iar Marina pe Tabitha.Pe scări Anastasia țipa în gura mare.Merg în living și acolo erau toți și se uitau la noi. Le lăsăm pe jos și ele încep să dea în noi.Anastasia vrea să îmi dea un pumn dar nu reușește.
(E)-V-am zis clar că nu au ce căuta curvele la mine în cameră mai ales în dulap!
(Kevin)-Ce au făcut?
(E)-Au fost în camera mea!
Kevin o ia de păr pe Anastasia și o strânge tare.
(Kevin)-Ce ai făcut?
(Anastasia)-Nimic ea ma tras de păr.
(Kevin)-De ce minți?Marș acasă în momentul acesta!
(Anastasia)-Nu îmi spui ce să fac!
Se smulse din mâna lui Kevin și se repezește spre mine.Îmi dă un pumn în burtă și pic pe jos.Apoi țațele ei dau cu pumni în mine.Mă ridic de pe jos și dau cu ele de pământ,eram toată tăiată pe față de la ghearele lor. Anastasia mai vrea să îmi mai se un pumn dar îi prin mâna și dau cu ea de pământ.Le i-au pe toate trei și le scot afară. Nu mai zic nimic și mă duc cu Karla și Marina în camera mea.Intrăm în camera secretă și stăm acolo până adormim.Și ne punem toate să dormim.
Vă pup❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Lupta demonilor
Science FictionCitiți și veți afla povestea Esmeraldei Valentine care se mută în orașul în care mama ei a crescut.