Deve Cüce

49 4 0
                                    

Aaaa yeter ama susun artık !

Şimalin bu gereksiz ithamına hepimiz dönüp bakıyoruz . Ardından ilginçtir ama dinleyip susuyoruz .

Şimalde şaşırmış olacakki dinlendiğini görünce elleri boşlukta kalıyor ve kendini düzeltip yanıma oturuyor .

Şimal yerleşirken ben sinirimi çantamdan çıkarıyordum.Güzelim çantayı itip kakıyor, içindeki kalemlerimi arıyordum . Kalemkutu alışkanlığım yoktur genelde çantaya bir iki tane atarım . Bugün kalemlerimi bulmak bana eziyet oldu tabiki .

Her zamanki gibi sakarlığım üstümdeydi , belki sakarlık diildi şu an olan , ama bunu sadece ben biliyordum . Bi anlık dikkatsizliğimle çantanın içindeki herşey yere düştü . Normal insanlar bunu doğal karşılar ama çantanızda ilaçlarınız varsa iki ayağınız bir pabuca girer .

Çantam yere düşer düşmez , kimse görmeden toplamaya çalışıyordum . Sınıfa hoca girdiğini farketmeyecek kadar endişeliydim . Şimal'in sesini duyuyordum fakat ne dediğini anlamıyordum . Odaklandığım tek şey ilaçlarımı kimsenin görmemesi gerektiğiydi . Beni yerimden kaldıran iki el hissettim belimde . Elin kimin olduğunu anlayamamıştım bile .Sadece çok güçlü biri olduğunu hissedebilmiştim . Beni kaldıran en yakın arkadaşım Fehmi miydi ? Birden güçlenen Şimal miydi ? Yoksa ayağı kalkmayanı haşlayan biyoloji hocası mı ?

Bilemiyorum . Beynimin uyuştuğunu hissediyorum .Hareket ediyorum fakat bunu isteyerek yapmıyorum .

Arkamı döndüğümde bana şaşırmış gözlerle bakan yeni çocuğu görüyorum . Onun olabileceği hiç aklıma gelmemişti . Ama beni kendime getiren onun şaşırmış hatta korkmuş sayılabilecek endişeli gözleri oluyor . Ne yani benim için mi endişelendi ?

Belkide kavga edebildiği tek kişiyi kendine getirmek istemiştir . Tanımadığı biri için neden endişelensin ki ?

Belkide sakinliğinin altında küçük bir çocuk yatıyordur .

Huysuz kız kendine gel

Ne ne diyosun sen be çek elini belimden !

Hoca kalkmanı söylüyor duymuyor musun ?

Ha-a özür dilerim hocam duymamışım .

Tamam oturun yerinize .

Oturur oturmaz çantamı toplamaya devam ediyorum . Bu sefer daha sakin davranıyorum . Az önceki haline dönmeyi istemezsin değil mi beyinsiz Derin .

Derin benden birşey mi saklıyorsun ?

Çantandaki ilaçları gördüm .

Hastasın da bana mı söylemiyorsun ?

NE İLACI NE GÖRDÜN SEN YANLIŞ GÖRMÜŞSÜN BENİM DİİL ONLAR BABAANNEMİN .

Senin babannen İstanbulda !.

Bilmiyor musun ?

Neyi bilmiyor muyum ?

Artık İstanbul Ankara arası 3 saat .

Derin sen ne salak bi kızsın ya

Saol Şimal bende seni seviyorum .

Kızlar biraz sessiz dedikodu yapın .

Bu kadının nasıl bir dedikodu anlayışı var bilmiyorum .

Dedikodu yapmıyoruz !

Bazen atarlı hallerimin tutmasına bayılıyorum . Bu tavrım hocayı şaşırtmış olacakki 'ha tamam' deyip geçiştiriyor .

Biz Şimalle monoton konuşmamızı yaparken arkamızda bizi alttan alttan dinleyip sırıtan yeni çocuğuda görüyorum .

Ne sırıtıyosun öyle ?

Sonumu Ben YazarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin