Rose POV*
" They don't know about ussssssssss,
They don't know about the things we do,
They don't know about the I love you's,
But i bet you if they only kneheeew,
They would just be jealous of us...."
Bler ik met 100 miljoen decibel door mn kamer heen, zoals je misschien al wel had gemerkt ben ik dus fan van jawel 3x raden... One Direction, totdat mijn moeder binnenkomt en zegt "Rose! Rohoosee! Kan je alsjeblieft de muziek wat zachter zetten?!" "Wat!? Ik versta je niet mam" en ik zet m'n muziek wat zachter zodat ik haar wel kan verstaan "Wat zei je mama ?" Vraag ik nog een keer "Of je je muziek wat zachter kon zetten lieverd, maar dat heb je net gedaan, kom je zo eten?" "Ja ik kom er zo aan even mijn telefoon aan de lader doen" schreeuw ik naar de trap aangezien mijn moeder alweer naar beneden was gelopen.
Vandaag is 't zondag en morgen moet ik weer naar school wat een feest! Hoor je m'n sarcasme?
School is voor mij wat het denk ik voor de meeste kinderen is saai, veel huiswerk en bijna geen vrijetijd (A/N ik spreek uit ervaring)
Maar gelukkig haal ik wel redelijk goeie cijfers en heb ik er niet echt moeite mee stel je voor dat dat er ook nog bij zou komen.
Maar goed terug naar het One Direction gedeelte, ik ben helemaal gek van ze en zou er dan dus ook alles aan doen, maar dan ook echt alles om ze een keer te mogen ontmoeten. Maar dat zal voorlopig nog wel een droom blijven.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A/N
Oke ik weet het en sorry dit was een superduper kort stukje maar ik wilde even weten wat jullie er tot nu toe van vinden ik hoop leuk nou adiosss
JE LEEST
Just a little bit of your Heart.
FanfictionPROLOOG: Heeii lieve lezers, dit boek gaat over one direction... As you see en als je meer wilt weten zou ik zeggen lezen maar!