Kapitola 2

49 1 2
                                    

Povídali jsme si asi 10 min a šli jsme do parku. Zeptal jsem se jí, jestly nechce k nám zítra přijít na oběd. Odpověděla: "ráda by jsem šla, ani nemám co dělat doma". Napsal jsem na papírek adresu svého bydliště i s telefonní číslem. "Tady máš adresu a máš tam i moje telefonní číslo, kdyby jse něco stalo". Pozadravila a usmála se na mě. Pozdrav jsem

opětoval. Přišel jsem domů. Tam můj bráška si hrál s chůvou. "Ahoj jsem doma!" Bráška běží ke mně a obejme mě. Šel jsem k sobě do pokoje a začal jsi číst. Začal večer a jdu na večeři. K večeři jsme měli svíčkovou. Zbožňuju Martiny jídla. Donesl jsem a řek: " vynikající Martino. Vaříš jak šéf kuchař :D " a ona na to:" lichotka mi mě nemusíš kontaktovat":D. " Zítra přijde kámoška na oběd." "Dobrý nápad. Co mám k obědu uvařit ??" se mě zeptala a já na to "cokoliv dobrého, ať to chutná všem včetně mě kamardky". "Dobře, udělám vám svíčkovou". "Ok, tak tedy, mám něco koupit?" Zeptal jsem jse ji. Řekla mi všechno co mám koupit a já jsem jsi to rychlosti psal na papír. Jdu do obchodu a všechno jsem koupil. Mezi tím, mi zavolala ta kamarádka a řekla: "ahoj tady kristýna, chci ti říct, jenom že zítra na oběd přijdu kolem 13 hodin." Já jsem ji řekl ok tak zítra a došel jsem domů. "Tak jsem doma!" zakricel jsem a položil nákup na stůl. Martina mi řekla, ať jsi jdu hrát s malím bráškem.

Promiňte, že nevyšel další díl tak brzy. Neměl jsem náladu a tak jsem se rozhodl to konečně dopsat :D. Napište mi jestly chcete aby Kristýna zůstala přes noc u Rola. Díky za přečtení :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 11, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kamarád z hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat