Spijbelen........

66 8 1
                                    

                                                            . JA VANDAAG GA IK SPIJBELEN .

Ik ben vandaag ziek (Zogenaamd) Ik spijbel gwn na alle gebeurtenissen van gister. Ik kon wel huilen ik heb gwn paracetemol ingeslikt omdat ik stress had. Maar ik weet het, Het heeft geen zin. 

      IK HEB DIT GWN AANGEDAAN LEKKER LOSJES

Door al die stress enzo heb ik allemaal eten zitten kopen en kijk wat ik allemaal nu eet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Door al die stress enzo heb ik allemaal eten zitten kopen en kijk wat ik allemaal nu eet. 

En ja ik kan het echt wel op hoor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En ja ik kan het echt wel op hoor. Ik heb nog een beetje op insta enz gekeken....

OMGG IK WERD BLIJER DAN BLIJ!!!!!!!

De foto's zijn er niet meer wie heeft ze weggehaald??

OPEENS GAAT DE BEL- BRRRRRRRRRR

Het is Max hij wilt vragen wrm ik vandaag niet naar school ben gegaan. Ik leg het gwn uit maar ik heb spijt van wat ik heb gedaan met hem ben nog jong ik ben bezig met studies dus dat hoor ik niet te doen. Zo leg ik het ook aan hem uit hij werd best boos. Hij liep weg en zei: IK DACHT WE EEN GOEIE RELATIE KONDEN STARTEN DIE MEIDEN HADDEN TOCH GELIJK JE BENT MAAR EEN VIEZERIK DIE ALLEEN OM ZICH ZELF DENKT!!

Oke dit zou ik eigenlijk nooit zeggen maar op dat moment vond ik mezelf nog best zielig. Maar ja ik heb gedaan wat ik moest doen dus gezegd dat ik gwn te jong ben en dat ik het hier bij laat..

Het Leven Van Ela.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu