6. Výpadek proudu - Paranormální zážitek 2

2 0 0
                                    

Znovu jsem byla sama doma. Tentokrát se rodiče měli vrátit až druhý den. Tak jsem toho, jako správný teenager, využila, vykašlala se na domácí práce a jen tak seděla v křesle v kuchyni a hrála na mobilu.
Jenže venku začala bouřka. Nebojím se tmy ani blesků, ale měla jsem trochu strach z toho, že by mohl vypadnout proud. No a samozřejmě...do půl hodiny přestal fungovat Wi-Fi router a chvíli potom vypadla i světla.
Už byla i celkem tma, tak jsem začala po domě hledat svíčky a zapalovač. Zapalovače jsem našla tři, jenže zákon schválnosti funguje a ani jeden nefungoval. Čtvrtý už naštěstí ano. Zapálila jsem tři svíčky, oheň v krbu v obýváku a sedla si na zem.
Když zničehonic slyším divné zvuky z kuchyně. A jak už mě vždy nutí má zvědavá povaha, která vítězí nad strachem, vstanu a nakouknu do dveří.
Někdo nebo něco tam stojí. Černá postava, zády ke mně.
,,Co to sakra...?!", prolétne mi hlavou a začnu pomalu couvat.
Vtom se nahodí proud a postava zmizí.
,,Byl tu vůbec někdo? Nebo se mi to jen zdálo v té tmě?", zamumlám si pro sebe. Jak to tak s takovými zážitky obvykle bývá, dodnes nevím, co to bylo, ale celkem by mě to zajímalo. Jen optický klam? Nebo v ten večer opravdu něco stálo u nás v kuchyni?

Další ze zážitků přibližně z mých třinácti

The Darkest Tales of My SoulKde žijí příběhy. Začni objevovat