lectia 4

16 4 0
                                    

buna dragii mei cercetasi ! in lectia de astazi, o sa va invat niste lucruri FOARTE dar FOARTE importante despre libelula voastra !

• pot sa-mi las libelula sa se imperecheze ?

dragii mei, Lola a crescut.asa ca daca vreti sa aibe o viata sanatoasa, lasati-o sa consume multe lichide !
pe langa aceste lichide, benefice de altfel, ei ii trebuie si putina adrenalina !
asa ca legati-o cu o sfoara si invartiti-o putin ca retardatii in toata camera.
nu mai are nevoie de altceva dupa asta.

insa, daca aveti norocul sau ghinionul meu, si libelula voastra are deja bibelule ( libelule mai mici ) in burtica, nu aveti ce face in acest caz.
asa ca asteptati ca Lola sa nasca !
dupa ce a nascut, daca vreti, puteti pastra bibelulele si puteti avea grija de ele, sau puteti sa le dati spre adoptie.

•cum dau bibelule spre adoptie ?

dragul meu, eu nu am facut asta.( eu le-am dat drumu' in tomberon direct.imi era frica de ele.aveam doar 7 ani >< )
cum le poti da spre adoptie ? ori gasesti pe cineva dornic sa aibe bibelule, ori cauti o libelula infertila si ii dai ei.

•cum gasesc o libelula infertila ?

asta nu stiu cum.insa, cred ca poti lua un libeluloi...hm, sa-i zicem Marco.
il iei pe Marco asta, o iei si pe Lola si apoi ii lasi singurei ! ATENTIE ! nu cumva sa incurci libelule si Marco sa fie fata ! ca nu e bine !
daca in ceva timp libelula nu prezinta simptomele unei nasteri ( lipsa ketchup-ului, dureri si stare de rau), atunci ori l-ai incurcat pe Marco, ori libelula e chiar infertila !
daca e infertila, felicitari !
daca nu e, felicitari ! ai facut "magie" si ai dus specia mai departe !!
si felicitari si daca ai prieteni dornici de bibelule! nu uita sa le arati cartea mea cu sfaturi !!

taeyongiggles

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 22, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

cum sa cresti libeluleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum