Mármint nem úgy de hallgassatok meg.
Nem rég kiderült hogy a kedvenc sorozatom amit 5.-ikes korom óta lesek, na annak a 15. Évaddal vége.
Szóval ja ez egy picit kiakasztott.Tudom, egyszer mindennek vége. Tudom, hogy ez ilyen, de senkinek nem kívánom hogy a bejelentésnél ugyan azt a fájdalmat lássa a kedvencei arcán, amit én a srácokén. Nem is a tény bőgetett meg, hanem az ahogy a srácok ott állnak kisírt szemekkel... i'm not crying u crying bit*h...
A másik hogy tegnap, illetve ma hajnalban erőt vettem magamon és elolvastam a Killing Stalking utolsó részét is. Baromira kíváncsi voltam hogy a Koogi...
NA JÓ EZT NEM TUDOM SPOILER NÉLKÜL!!!
❗️❗️❌❌⛔️HA NEM AKARSZ SPOILERT ITT ÁLLJ MEG⛔️❌❌❗️❗️
❗️❗️Én szóltam❗️❗️
Szóval gyerekek aki ezt olvassa, most kiakadok nektek egy kicsit itt a Killing Stalkingról, Sangwoo-ról és Bum-ról...
GECI
Teljes mértékben megértem Bumot mert én is olyan vagyok mint ő. Ragaszkodó típus és szégyen nem szégyen ha szeretek valakit és nagyon szeretem akkor ragaszkodom hozzá. Borzasztóan. Elviselhetetlenül. Még Stalkingolni is képes vagyok, ha az érzés nem viszonzott.
De ahogy ezek ketten végezték bazdmeg...
Én nem tudom mit mondjak erről...
Bum egy rohadt aranyos mégis valahol baromira elcseszett karakter. Hadja hogy elnyomják.Ahogy Sangwoo bánik vele egyszer kétszer, és lett volna alkalma ott hagyni, a végén már nem volt "rab", és még se tette meg mert szerette Sangwoot.
Sangwoo pedig hát lássuk be a menő srác aki mindenkinek bejön. Emellett egy elég tragikus és szörnyű háttérrel rendelkező fiatalember / sorozatgyilkos. Az anyja egy tetves kurva volt aki konkrétan az egész család felbomlását érte el, gyilkkossággal és azzal amit Sangwooval tett hát...
Őszinte leszek, nem tudom igazán össze szedni a szavaimat.
Hogy igazán mit is szeretnék róluk mondani.
DE MEKKORA SZAR MÁR, HOGY BUM AZÉRT KÉRT PÉNZT A CSAJTÓL HOGY EGY KIBASZOTT GYŰRŰT VEGYEN SANGWOONAK ... ( btw ezt is sejtettem hogy valamit neki vett , mert mint említettem vannak hasonlóságok köztem és Bum között)
ÉS MEKKORA GECISÉG HOGY NEM TUDTA NEKI ODA ADNI
ÉS BUMNAK AZ AZ ARC MIKOR KÖZLIK VELE HOGY SANGWOOT BTW ELHAMVASDZTOTTÁK FASZOM TITOKBAN...
JUST LOOK AT THAT FUCKIN FACE
DE MÉG FASZOM A RENDŐR SE TUDOTT RÓLA....
PLUSZ AZ MEKKORA NYOMORÉKSÁG HOGY EGY KIBASZOTT NÉNI NYÍRJA KI SANGWOOT???
MI A TÖKÖM VOLT EZ A BEFEJEZÉS?
Van egy olyan érzésem hogy igazából ennyivel nincs vége, hiszen a Koogi jön még egy magyarázattal.
Geci mérges és szomorú vagyok evégett..
JA A ZENÉRŐL MEG NE IS BESZÉLJÜNK AMIT HOZZÁ ADTAK... ami itt van btw...
Na meg amikor Bumnak leesik hogy Sangwoo meg akarta ölni....
Nem tudom hogy mit érzek igaztából ezzel kapcsolatban.
Sírtam, és sírok és mi a fasz.
Oké abba hagytam.
❗️❗️❗️❌⛔️⛔️SPOILER VÉGE⛔️⛔️❌❗️❗️❗️
Nem mellesleg ezt a posztot egy örvendezős posztnak terveztem mikor megszereztem a Baku pop figurámat meg a rendes figurát és párban egy All Might és Deku Vynl figurát, de akkor elbasztam az időm az őszintét megvalva szóval most ide bedobálom nektek hogy UWU LOOK WHAT I HAVE
YOU ARE READING
Meme-k & miegymás
Teen FictionEz egy ilyen kis gyűjtő izébizé fiszf*sz ebben lesz minden szar a #tag-eket kivéve.