Wypadek

46 1 0
                                    

Sandra ma przyjaciółkę Martę.
Dziewczyna miała tylko ją.
Rodzice Marty postanowili że się przeprowadzą za miasto. Niestety dziewczyny nie będą miały kontaktu.
Jak Marta już wyjechała to w połowie drogi zdarzyła się tragedia.
Tata Marty zagapił się w telefon i spowodował wypadek. Jak tylko Sandra się o tym dowiedziała chciała cie pociąć i zapadła w depresje. Rodzice Marty zginęli na miejscu. Nie wiadomo co stało się z córką. Na miejscu wypadku nie znaleziono dziewczyny.
Każdy z klasy Sandry wiedział co się stało z Martą i że dziewczyna to bardzo przeżywa ale jeszcze nie wiedzieli co ich czeka później.
Sandra nie chodziła do szkoły przez 3 miesiące.
Każdy o niej zapomniał. Po tych 3 miesiącach dziewczyna przyszła do szkoły. Osoby z jej klasy  traktowali ją jak nie znajomą. Jednak po tygodniu każdy ją sobie przypomniał. Ola zaprosiła Sandrę na imprezę. Ona się zgodziła bo wiedziała że na niej będzie Max. Max to brat Oli. Na imprezie dziewczyna poszła na dach. Max poszedł za nią. Sandra chciała mu powiedzieć że się w nim zakochała. Przeszkodził jej szczał pistoletu.
M. Słyszałaś to?!
S. Tak choć na dół zobaczyć co się stało!
Na dole Ola płakała.
M. Ola co się stało?!
O. Ktoś zastrzelił Daniela!!
Max i Sandra poszli na policję.
Musieli zeznawać że by była pewność że to nie byli oni. Pomyśleli że mogła być to Natalia bo ona tylko została oprócz Oli i Daniela. Powiedzieli policji swoje przemyślenia.
Policja im powiedziała że nie ma czasu szukać sprawcy bo szukali Marty. To Max i Sandra wzięli wszystko w swoje ręce. Następnego dnia Sandra dostała przerażającego SMS od Marty!
Napisała jej że ona nie żyje ale w piekle mają zasięg. A ona jej odpisała co ? i zadzwoniła do Maxa i mu to opowiedziała oraz się popłakała.
Max spotkał się z dziewczyną i poszli do Natalii. Pukali w jej drzwi nikt nie odpowiadał Max chciał wywarzyć drzwi ale Sandra otworzyła je
i co zobaczyła to nigdy nie zapomni. Natalia zabita nożem i ktoś zakapturzony w czarnej bluzie u cieką przez okno nie dogonili by go więc nawet nie ryzykowali i zajęli się Natalią. Zadzwonili po karetkę. Okazało się że Natii nie żyje. Jeszcze innego dnia Max zobaczył że Sandra mu nie odpisuje. Więc postanowił że pojedzie do niej
jak wszedł do niej do pokoju to zobaczył ją i tablice korkową i zdięcia kto znał Daniela i Natalię. I linkę przeprowadzoną przez osoby.
Pomyślała że mogli być to Daniela przyszywany tata i macocha Natalii. Ale hmm przeciesz osoba która uciekała przez okno z domu Natalii była niska. To kto to kurde jest ja cie. Napewno osoba która to zrobiła  nie była wysoka. Może to była Oliwia zakochała się w Danielu ale Ola z nim była zaraz Ola! Max chodzimy do niej szybko.  U Oli . Ola jest w seksownej bieliźnie i jakiś chłopak w majtkach z supermanem.
M.Ola kkkktooto jeeessstt
O. Kacper mój nowy chłopak czekał aż zerwę z Danielem ale ktoś go zaszczelił więc wykorzystał to.
M.Aha daj znać gdy coś się
S. Choć muszę z tobą porozmawiać
M.O co chodzi
S. Więc tak możliwe że to był ten Kacper bo on chciał być z Olą.
M. No możliwe!?
S. A i jedno (raz kozi śmierć)
podobasz mi się.
M. Coooo?
S. Chcesz być mojm chłopakiem?
M. Tak?!
M.(co tu się właśnie odpierniczyło?!)















Następny rozdział za nie długo myśle że wam się podobało❤️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 21, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ZapomnianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz