Dau sa ies dar aud un glas din spatele meu:
Psiholoaga: Ahem, Nu e nimic, asteapta-ma pe hol. spune dregandu-si vocea.Ies pe hol rapid, inchizand usa in spatele meu. Peste un minut sau mai putin apare si directoarea, rusinata si usor zburlita.
Psiholoaga: Ai aflat ceva?
Eu: Normal! zic intindandu-i carnetelul.
Psiholoaga: Wow, minunat! Nu am facut o greseala rugandu-te sa ma ajuti! spune concentranduse in acelasi timp sa citeasca.Rupe foile scrise zambind larg, si punand ceva in carnet, dandumi-l.
Psiholoaga: O sa te mai sun dupa scoala! zice energica.
Deschid curioasa carnetul si cad din el 30 de euro.
Eu: Oh god! spun cu buzele pana la urechi, in timp ce dadeam sa intru in clasa.
Intru in clasa si sunt asaltata de profa de mate cu o privire naucitoare.
Eu: Buna ziua, ma scuzati ca am intarziat, stiti, psiho-
Profa: Nu ma intereseaza, du-te te rog in biroul directorului si zi ca ai intarziat.Ies ofticata din clasa intreptandu-ma iarasi spre biroul directorului. Ce pana mea? La director? Pentru atat?!
Bat la usa scurt si intru, inghitind in sec.Directorul: Domnisoara Cheryl! Ce te aduce IAR pe aici? Si.. imi pare rau de incidentul de mai inainte..nu o sa se afle, sper, nu? spune acesta aranjadu-si cravada, vizibil iritat
Cheryl: Mie imi pare rau domnule, nu se va afla. Caut ca m-a trimis Doamna Anais la dvs, am intarziat la ora ei pentru ca am stat de vorba cu domnisoara psiholog.
Directorul: Domnisoara, stai calma, nu e nici o problema! Urmatoarea ora e ultima, ce materie?
Eu: Desen
Directorul: Poti pleca acasa, te invoiesc eu. zice facandu-mi subtil cu ochiulZambesc larg, ii multumesc si ies din biroul directorului.
Pe hol il vad pe Cole care vorbea cu un tip, facandu-mi un semn cu degetul.
M-am ascuns dupa un dulap, scotandu-mi telefonul si inregistrand.
Conversatia lor se termina dupa 3 minute. Opresc filmarea si ma duc nonsalant langa Cole, asteptand sa plece tipul din scoalaCole: Ai filmat, da?
Eu: Normal! Cine e?
Cole: Alex Adam, cel de care ti-am spus.
Eu: Wow! Ok, o sa ma uit acasa pe filmulet, nu m-am putut concentra la ce a zis.
Cole: Pa Cheryl, ne auzim...oh! era sa uit, imi poti da numarul tau? zice zambind.OMG! Nu pot sa cred ca-mi cere numarul. Ii dau numarul meu de telefon si ma pregatesc sa ies pe usa, cand o observ pe iubita lui Cole, Tony, holbandu-se la mine. Cred ca am incurcat-o rau de tot.
Ma prinde de incheietura spunand:
Tony: Cheryl, ce naiba crezi tu ca faci gen?
Eu: E-eu...nu faceam nimic! Mi-a cerut Cole sa-l las in pace. spun rapid, incruntata.Imi da drumul la mana de parca nimic nu s-ar fi intamplat:
Tony: Ahem... scuze...ne mai vedem...draga. zice rostind cu greu ultimul cuvant.
-
-
-Merg spre casa de 3 minute si imi simt picioarele din ce in ce mai greoaie.Incep sa vad negru in fata ochilor.
-
-
-M-am trezit! Cred..? Nu-mi amintesc nimic.
Am ceva pe cap, nu e ok! Aerul e foarte rar, asta ma ameteste. Se pare ca sunt intr-o masina.Eu: ALOOO, VA ROG, AJUTATI-MA!
Spun zbatandu-ma, auzind doua rasete.
-
-
-???: Ridica-te tarf-o!
Eu: Cine esti? Ce vrei?
Omul ala imi da jos sacul de pe cap si ma ia de par, ca sa ma ridicEu: Cine esti? Ce vrei?
Andy: Eo-s Andy, dar imi vei spune stapane, ca cealalta sclava.
Eu: S-o crezi tu! spun scuipandu-l.
Andy: Huh, cam obraznic. Oricum, asta e conacul meu, ei bine, al nostru.Hey guys, am zis sa continui putin cartea "Magie neagra" aici, nu inseamna ca voi renunta la cealalta carte, ci doar "scena" asta. Pwp 😘♡
CITEȘTI
Kill Roses
Teen FictionO fata trece prin multe greutati pana descopera cine e si cine vrea sa fie