💜2💜

161 26 3
                                    

~Taehyung POV~

Κυριακή σημερα και οπως καθε Κυριακή προπόνηση μπασκετ στις 8 η ωρα. Μα καλα, πιο νωρις δεν μπορούσαν να τη βαλουν την ωρα?!
Ολοι οι μεγαλοι μας μεταχειρίζονται, κάνε εκεινο,κανε το αλλο...Λες και για ολα στη ζωη φταινε τα παιδιά ,και μη μου πειτε πως δεν το εχετε νιωσει αυτο γιατι ειμαι σιγουρος πως και εσεις θα εχετε παει να κλειστειτε  στο δωματιο σας και να κλαιτε τη ζωη σας.
Well,αυτο το παθαινω σχεδον καθε μερα, πιστέψτε με,δεν θελετε να ανοιξω αυτη τη συζητηση γιατι θα μας παρει πολυ χρονο.

Φτανει,που λετε,το βραδυ και ειμαι στο δωμάτιο μου ακουγοντας μουσικη(μην ανυσηχειτε εκλαιγα πριν) και επειδη βαριόμουν ειπα να πάρω τον κολλητο μου,Jungkook.

Οταν ειμασταν μικροί,καναμε τα παντα μαζι, τρώγαμε,παιζαμε,ακομα και πλενομασταν μαζι!(μωρα εε να μην παρεξηγηθω) Μετα ομως οι γονείς του αναγκαστηκαν να μετακομισουν στην Busan για λογους δουλειάς.Απο τοτε μιλαμε μονο μεσω ενός κινητου..

Τον παιρνω λοιπον βιντεοκληση και το σηκωνει

"Γεια σου Taehyung"
"Γεια σου bro,πως παει?"
"Τιποτα το σπουδαιο μωρε,απλα οι γονεις μου χωρισαν"
"Αλήθεια?! ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΕΣ!!" φωναξε ο Taehyung
"Χαχα,ναι. Α, εμ ακουσα τη μανα μου να λεει πως θα μετακομισουμε στην Daegu και οτι μπορει να παω στο ιδιο σχολειο με σενα!"
"OMG ναιιιιιιι!!!!"
"Σσσ καλε, μόνο οι γειτονες μου δε σε ακουσαν"
"Οο,σορρυ ...Απλα είμαι τοσο χαρουμενος που θα είμαστε ξανα μαζι!"
"Και εγω Taehyung,χαμογελασε ο Jungkook στην κάμερα,εσυ πως πας?"
"Με ρωτας?Καθε μερα το ίδιο βιολι,ξερεις..." Ο Taehyung χαμήλωσε το κεφαλι του περνοντας το χερι του απο τα μαλλιά του
"Συγνωμη που στο θυμησα..."
"Οχι,οχι δεν πειραζει,το εχω συνηθισει."
"Με το σχολειο πως παει?"
"Σκατα"
"Α,λογικο"
"Ξεχασα να σου πω στο σχολείο μου υπαρχουν δωμάτια οπου κοιμουνται οι μαθητες και μονο Σαββατοκύριακο μπορουν να φύγουν αμα θέλουν"
"Καιι???"
"Ειμαι μονος μου στο δωμάτιο!"
"Καιι??"
"Γαμωτο τι ηλιθιο κολλητο εχω,μπορει να ειμαστε στο ιδιο δωματιο!"
"Αληθεια?! Ναιιι" γελασε ο Jungkook
Ο Taehyung χαμογελασε στη χαρα του κολλητου του
"Taehyung πρεπει να κλεισω η μανα μου με φωναζει Καληνύχτα!"
"Καληνυχτα Jungkookie !"
Και οι δυο χαμογελασαν

~Jungkook POV~

Νιωθω τοσο ωραια οταν μιλαω με τον Tae, ξεχνιέμαι απο ολα τα στραβα που μου συμβαίνουν.
"Jungkook!"
"Ναι μαμα?!"
"Κατεβα λιγο κατω να σου πω!"
"Οκ!"
Σηκωθηκα απο το κρεβατι και πηγα στο σαλονι οπου ειδα τη μανα μου να χαμογελάει εντονα
"Jungkook,εχω απίστευτα νεα! Θα μετακομισουμε στην Daegu και θα δεις τον Taehyung!"
"Ναιιι!" ειπα με ψευτικο χαμογελο επειδη το ήξερα ηδη
"Θα παμε αυριο μόλις το πρωι πρωι,στις 4 η ωρα οπότε κοιμησου απο τωρα και 2-3 ωρες ωστε να μην νυσταζεις,οκ αγαπη μου?"
"Ναι μαμα"
Ποο 4 η ωρα,ποιος ξυπναει 4 η ωρααα ....(εσυ θα μου πειτε)
Πηγα παλι πανω,εφτιαξα τις βαλίτσες μου,εβαλα ξυπνητηρι και επεσα για υπνο.
"Αυριο θα ναι κουραστικη μερα.."

Love or Hate?  ~taekook greek ff~Where stories live. Discover now