❝ON DAKİKA GEÇTİ,
ELLİ DAKİKAN KALDI.❞(ii.)Raporlar, cinayet sırasında kim yerim ile aynı odayı paylaştığınızı iddia ediyor.
cevabınızı daire içine alın ve açıklayın.
A. EVET B. HAYIR
Sooyoung'un kalbi yarış atı gibi hızlı atarken, bakışlarını önündeki kâğıttan kaçırıyordu.
❝Bayan Park, kuralları biliyorsunuz❞
Adamın cebinden silahını çıkarışını ve mermi doldurmasını izledi nefesini tutarak.
"Cevap verecektim, zaten, beni öldürmeyeceksin. Onları kimin öldürdüğünü bilmeme ihtiyacın var" Joy sırıtmaya başladı, korktuğu gerçeğini saklamaya çalışıyordu.
Adam tetiği çekti ancak sadece sooyoung'un arkasındaki duvara ateş etti ve silahın sesi odanın içinde yankılandı.
❝Şu anda seni öldürebilirim, acele et ve beynini patlatmadan önce soruları cevapla.❞
Sooyoung bakışlarını kağıda çevirdi ve EVET'i işaretledi, kaşlarını çatarak verilen görevi anlamaya çalıştı.
Açıklamak mı?
Bu ne böyle, lanet olası bir ilkokul matematik sınavı falan mı?
Kanlı mürekkepli kalemi aldı ve daha sonra kırmızı kalemi hareket ettirmeye başladı.
kim yerim ve ben 2015'ten beri oda arkadaşıyız ve aynı odayı paylaşmamıza rağmen cinayet sırasında nerede olduğunu bilmiyordum.
Joy kızla aynı evde gibi hissetti, sabah kalktığında ilk iş onun yüzünü görmeyi seviyordu.
o anları geri getirmek için her şeyi yapardı.
ama yapamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙥𝙚𝙚𝙠 𝙖 𝙗𝙤𝙤✓
Fanfiction[redvelvet] ❝TAMAMLAMAK İÇİN BİR SAATİN VAR❞ ーJoy'a arkadaşlarının cinayeti hakkında bir dizi soru sorulur horror!au