"Baekhyun sıra sende." Jongin gülerek masa başında gözlüklerini geriye iterek ona bakan çocuğa seslendi. "Sinekten büyük öldürdüğün şey neydi?"
Baekhyun hafiften gülümsedi. Çok sahte olduğunu anlayan tek kişi Chanyeol'du ancak umursamadan işine cevabını bekledi.
İkisi çocukluktan beri arkadaştı. İlkokul, orta okul, lise, üniversitesiye bile beraber gitmişlerdi. Baekhyun Chanyeol'u her şeyden korurdu. Küçüklükten beri en cesur kişi kısa olan olmuştu.
---
"Baekhyun?" Bayan Park oturduğu banktan sarışın çocuğa seslendi ve eliyle yanına gelmesine dair işaret gösterdi. Küçük olan koşarak yanına gitmişti. "Chanyeol nerede?" Diye sordu.
Parkta göz önünde kaybolunca Baekhyun etrafına bakındı. Chanyeol hep aptaldı. Diğer çocuklarla oynarken Baekhyun'u unutmuştu.
"Siyeon ile arka tarafta oynuyor."
"Pekala tatlım, birbirinize göz kulak olun. Onu koru tamam mı?" Baekhyun korkusuzdu. Bayan Park yüzünü okşayarak konuşunca küçük çocuk gülümseyerek onayladı ve gitti. Chanyeol'un yanına gidip onu kötü arkadaşlardan uzak tutacaktı.
Siyeon kötüydü çünkü onu Chanyeol'den ayırmıştı. İyi insanlar bunu yapmazdı... Kötü insanlar ölmeliydi.
Arkadaşını tüm kötülerden koruyabilirdi.
--
Baekhyun'un gülümsemesi gitti ve cevapladı. "İnsan."
Gülerek sohbet eden bu grup insan sessizleşerek her zaman garip buldukları Baekhyun'a baktılar.
Baekhyun ise umursamadan eline bir belge alıp ayağa kalkmıştı.
"O her zaman böyle miydi?" Kısık bir sesle Chanyeol'e onu sordu esmer tenli Jongin. Chanyeol giden arkadaşına baktıktan sonra bu ortama sebep olduğu için gözlerini devirdi ve derin bir nefes aldı.
"Sadece dalga geçiyor." Bundan eğlenmesini anlamıyordu. Ona her zaman garip davranmamasını tembihlediği halde küçük olan aksini yapıyordu.
Baekhyun hep böyle olmuştu. Kendisine karşı iyiydi ama diğer insanlarla konuşurken yüzü hep aynıydı, tepkisiz ve donuk.
Yine de Chanyeol ona alışmıştı, onu böyle kabul etmiş en yakın arkadaşıydı. Belki arkadaştan yakın sayılırlardı çünkü birbirlerine olan hisleri bundan hep fazlasıydı...
---
Byun Baekhyun (26) evinde ölü bulundu, en son görüştüğü kişi ise Park Chanyeol olarak biliniyor. Ölüm sebebinin cinayet ya da intihar olduğu henüz belli değil. En kısa zamanda-
Chanyeol'un arkasından gelen kişi kumandayla televizyonu kapattı. Uzun olan başını merakla arkasına çevirerek baktı.
"Baekhyun?"
Baekhyun işaret parmağını kendi dudaklarının üstüne koymuş sessiz olmasını söylüyordu. Tıpkı daha önce yaşadıkları gibi.
----
Arkadaaaasssllaarrr
Fri'ends e yeni bölüm atamadan bunu paylaşıyorum ama onun finaline yaklaştığım için bunu paylaştım aslında jdbjdjd
Bir de devam edileceği belli değil yani belki bunu da daha öncekiler gibi kaldirabilirim
Belli değil beğenirsen tepki verin Baekhyun gibi olmayın bxbdbdhdj
Öpüyorumm hepinizi ❤💘💕
-Bbhyun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Killer (chanbaek)
FanfictionZaman: en yakın arkadaşının aslında katil olduğunu anlayamadığın günlerdi. -Sinekten büyük öldürdüğün şey neydi? -İnsan. Byun Baekhyun ölmeden evvel kaç kişiyi öldürmüştü? Park Chanyeol çekildiği sorguda bunu düşündü. Kimse bu saçmalığa inanmazdı.