to

419 51 17
                                    

Byun Baekhyun

25 yaşında bir gençti. Sevdiklerine karşı sevecen ve ılımlı bir insan olarak yaklaşırdı. Ancak onun gözünde tehdit uyandıran kişileri sevmezdi Baekhyun... Kim sever ki?

Sevdiklerine karşı adete koruyucu melekti.

"Chanyeol!?" Uzaktan tanıdığı adama seslenerek yanına koştu. "Günaydın..." Dediğinde uzun olan başıyla onaylarak ona bakmadan yürüdü. Baekhyun küçüklüğünden beri yanından ayrılmamıştı.

Sadece küçükken bir haftalığına büyük annesinde kalmıştı. Daha sonra ölen annesi yüzünden geri dönmek zorunda kalmışlardı. O zaman Chanyeol sadece 12 yaşındaydı, üzerinden 13 yıl geçmişti ama Chanyeol annesini her andığın da aynı şekilde üzülüyordu. Annesi kendini öldürmüştü ama Chanyeol buna inanmıyordu...

Baekhyun'un ise ilk defa o gün gözlerinden kan akmıştı.

"Bugün ne yapacaksın?"

"İşten sonra dinleneceğim." Kısa olanla bir şeyler yapmak istemiyordu bu yüzden geçiştirdi.

"Bugün Bayan Park'ın ölüm yıl dönümü. Seninle beraber anmak isterdim..." Chanyeol olduğu yerde yürümeyi kesmişti. Bunu nasıl unutabilirdi? "Annen de seninle olmamı istetdi. Biliyorsun ben onun ikinci oğluydum..." Deyip sonunda hafiften gülümsedi.

Baekhyun onun üzgün olduğunu görmek istemiyordu. Sırf bu yüzden annesini geri getirmek istiyordu.

Küçükken Chanyeol de aynı şeyleri ona yapmıştı. Kimse onunla konuşmazken, bomboş hissettiği zamanlar Chanyeol onunla ilgilenmişti. Tıpkı her zaman olduğu gibi.

Baekhyun ilk başta onun bir eşyasını gizlice aldı ve sürekli buna baktı. Ortalığa mutluluk saçan Park Chanyeol onun olmalıydı. Ona uymalı, onu korumalı ve onunla ilgilenmeleri Baekhyun. Bu yüzden sürekli tekrar etti içinden, Chanyeol benim olmalı.

"Pekala, akşam bana gelebilirsin."

Hızla başıyla onayladı. Elbette gidecekti!

---

"Yarın Chanyeol oppa ile buluşmak istiyorum."

"Sevgilisinin olup olmadığını bilmiyoruz."

"Olduğunu düşünmüyorum çünkü çoktan söyledim ve kabul etti!" İki genç kadın oldukları yerde mutlulukla zıpladılar. Baekhyun sadece kahve almak için gelmişti ki kapıda istemeden adı geçen çocuğun hakkındaki konuşmayı dinledi. Tüm hayatı boyunca en çok kızlardan nefret etmişti.

"Baekhyun, sıcak su burada var." İçeri girdiğinde yarın sevgilisiyle buluşacağından bahseden kız ona seslenmişti. Donuk yüz ifadesini bozmadan yanlarına gitmişti ve şuan kahve içmek istemiyordu.

Simsiyah saçları ve gözleri vardı Baekhyun'un bazen çok güzel görünüyordu. Kızlar bile onu kıskanmıştır.

"Baekhyun, sen ve- Aman Tanrım!" Baekhyun omzuna elini koyarak kendisine seslenen kısa döndüğünde az önce doldurmuş olduğu sıcak su bardağını 'yanlışlıkla' koluna dökmüştü.

Kesinlikle izi kalacaktı ve Kore de bu yanık iziyl gezmek utanç verici olacaktır. Yinede Baekhyun bununla mutlu olmamıştı. Sadece başından aşağı dökmek istiyordu.

"Üzgünüm Jine." Dedi Baekhyun kızaran yere bakarken, bu sırada kızın arkadaşı yardım çağırıyordu.
Birden bulundukları oda dolmuştu. Chanyeol de onların içindeydi. Ne olduğunu anlamaya çalışan grup arasında Baekhyun sevdiğine yaklaştı.

"Biz çıkalım Chanyeol." Elinden tutarak kızın ağlayışını görmesini engelledi ve çıkışa sürükledi.

"Orada ne oldu?"

"Kötü şeyler söylüyordu. Sıcak su alırken beni çekti ve dökülmesine engel olamadım..." Chanyeol derin bir nefes alarak gözlerini devirdi.

"Chanyeol..." Baekhyun iki eliyle tuttuğu eline bakarken baş parmaklarıyla okşadı. Şuan dünyanın en mutlu insanıydı. İçinde tarifsiz bir duygu yaşarken her zamanki gibi gülümseyerek konuştu. "Bugün benim evime gelir misin? Beni de oğlu gibi gördüğü için bu sefer benim evimde onu anmak istiyorum..."

Baekhyun aslında uzun olana sinirliydi. Neden bir kızla buluşma gereği duyuyordu ki? Baekhyun evde otururken, onu düşünürken Chanyeol nasıl başkalarıyla gezebilirdi?

Buna asla izin veremezdi.

"Pekala." Onu her zaman onaylayan Chanyeol'u bir kız yüzünden kaybedemezdi.

Chanyeol, o evden bir yere gidemezdi.




--

Merhabalar arkadaaaaşlarım

Bu aralar çok yorgunum makale zımbırtısiyla uğraşıyoruz falan derken yazmaya giremiyorum

Ayrıca bu hikayenin psikolojisine girmek de zor oluyor jdbjdjd

Şimdi nasıl fri'ends yazacağım emin değilim hxbdjdb

Okuyanlara teşekkür ederim

Öptümmmmm

-bbhyun

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Secret Killer (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin