O çarpıntılı geceden sonra mükemmel Namjin çifti takipçilerine bütün olayları anlattılar. Oppacıların üzüntüsü uzun sürse de zaten onlar da en başından beri ikisinin de kendilerine yâr olmayacağını biliyorlardı. Sonunda eski okuyucuların bildiği gibi oppacılar da shipper olmaya ve onların mutluluğunu desteklemeye karar verdi.
Oppacıların başını çeken @b bile bu aşkı kabullenmeyi başardı. Zaten shipperların başı @a geçirdiği ufak çaplı kalp krizi dışında dünden hazır olduğu için bu aşkın gerçek olmasına şaşırmadı pek fazla. Artık ikisinin de takipçileri koskacaman bir Namjin fandomu. Fanları bolken ve onları böylesine destekliyorken de evlenmemek aşırı saçma değil mi? Zaten ikisi de birbirlerinin harika hayat arkadaşları olacaklarını biliyorlardı. Fazla beklemediler yani korkmayın.
Eh, bu Tueur'un texting adına yazdığı küçük bir kurguydu ama gerçek hayatta Namjin'in sonu böyle bitmese bile tanıdığım bir Namjin shipper bana demişti ki "Aralarındaki ilişki aşk olur, arkadaşlık olur, kardeşlik olur bunu bilemem ama her neyse çok güzel." ve ben ona sonuna kadar katılıyorum. Namjin'in real olup olmaması önemli değil. Sonuna kadar bu güzel ilişkiyi destekleyeceğim. Sanırım fazla yazdım. Hadi o zaman, shipper camiasına bir göz atalım!
★★★
❤
seokjin_kimx04: Sonuna kadar evet, demiş miydim?
@kimjoon_xx*Yorumlara göz at!*
kimjoon_xx: 10. seferden sonra saymayı bıraktım. @seokjin_kimx04
seokjin_kimx04: İlk günden koltukta yatmak istemiyorsan sus. @kimjoon_xx
kimjoon_xx: Şaka yapıyordum hayatım💜 @seokjin_kimx04
a: Şaka gibi lan evlendiler.
a: OĞLUM EVLENDİLER LAN!
b: Oppa çok mutlu olun ya...
a: Kız yavşak. @b
b: Ne var deli? @a
a: Oppan gay. ALAŞWKWKKWJSJWJDNX @b
b: Kırkıncı kez söylüyorsun resmen ya. @a
c: Gözümden akan iki damla yaş... Şaka lan şaka iki saatir ağlıyorum bu aşkın güzelliğine. Ne iki damlası.
ç: Ben kahinliğe başlayacağım yarın ya. Gerçi gelecekle ilgili bulunduğum tek doğru tahmin buydu. Ama bir şey diyeyim mi? En güzel doğru bunlar be.
d: Ya şu bakışlar... Atan kalpleri... Şapşik duruşları... TİPİNİZE KUURRRBAAAAN
e: Ya ben annemle babamın evlenmelerine bile bu kadar sevinmedim. Şunlar real ya annemler evlenip beni yapmasalar da olurdu yani.
f: Ya şu hesapta şu gönderiye ulaşmışsam bu saatten sonra odunun biri olmam mümkün değil.
g: Sanırım bu şanssızlığın arasından sizi bulmam büyük bir şans. Sırf şu fotoğrafı görebildim diye kendimi şanslı sayabilirim.
ğ: Bunlar mükemmelden bir adım ötede duruyor ya.
h: Ya ben sizin güzelliğinizi gördükten sonra nasıl bizim güzel bir çift olacağımıza inanayım ya. Benim odunum bana evlenme teklif etse bu kadar mutlu etmez beni. Ne yaptınız siz bana?
ı: Ya ben şunların birbirlerine bakıştığı fotoğrafları görüp de nasıl bunlara yavşamayı başardım ya?
i: Onu tüm "Oçlar Moçlar Ama Haklılar" gurubu olarak sorguluyoruz. @ı
j: Ya komedi filmleri, showlar falan hikaye. Sizin şu grup isimlerini yayınlayın internette komedinin âlâsı olur. @i SLKAJAOAJAJSKSNNDKAKSJSJS
k: Yine dillerine düştük iyi mi? @i @m @n Açıklamayın şu grup isimlerini ya!
l: Namjoon'a yavşayan bir şahsiyet olarak bu fotoğrafın mükemmelliğini onaylıyorum.
m: Benim okul fotoğrafım oppacı olmam kadar utanç verici değil. Aman neyse ben seçimlerde iyi olsam dünyada işim ne ya?
n: Kanka baştan hesap edecektin. Sonuçta şunun şurasında sen hayal dünyasında yaşayan biri olarak realist bir dost seçmiş adamsın. Benim realistliğim az mı yaktı seni? @m
m: Yine haklısın yine haklısın. @n
o: NAMJİN😭😆
ö: Ya siz çok mutlu olun ya. Ben gidip az daha ağlayacağım.
p: Aldığın her karara saygılıyım oppa ama aldığın en güzel karar bu sanırım.
r: Seni desteklemekle iyi etmişim de, keşke sizi desteklemenin daha mükemmel olduğunu hesap etseymişim.
s: Kardeşiiim. 😫 @ş
ş: Abiii. 😭 @s
t: Niye bu kadar mükemmelsiniz? Sanki bu bir tık fazla?
u: Allah kimseye taşıyamayacağı yükü yüklemez derler ama ben bu mükemmelliyeti taşıyamıyorum.
ü: Namjin sözün bittiği bir noktaymış. Biz nasıl o kadar yorum yapabildik lan?
v: Hayat böyle işte eskiden kanka vardı şimdi hayatım.
y: Bunları desteklemekle iyi etmişiz be.
z: Öbür taraftan internet çekiyor muymuş ya? Yorumların maşallahı var yine.
q: Çekiyor gerçekten. @a bile yorum attıysa. @z
w: Bunlar birbiri için yaratılmamış, bunlar birbirleri değil lan bunlar resmen tek vücut.
††††
Fici yazması keyifliydi ve texting olduğundan mıdır bilmem akıcıydı. O yüzden düzenlemek için ilk bunu seçtim. Üçüncü ya da ikinci olması lazım tam bilmiyorum ama ilk kurgularımdan bu yüzden baya bir acamice oldu sanırım. Yine de eskisinden de bir şeyler kattım yorumlara. Onun dışında zaten gidişat falan temelde aynıydı. Sadece birkaç tane fark vardı. Her neyse, umarım bu yeni hali hoşunuza gitmiştir.Başka bir ficte buluşmak dileğiyle...
Seviliyorsunuz💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namjinstagram
FanfictionNamjoon sadece çocukluk arkadaşının ona olan hislerini görmek istedi... ▪︎▪︎▪︎ ♤Tueurdream ○29/01/2019 ●25/02/2019 •Texting •Tamamlandı •Düzenlendi