Uwaga Uwaga notka pod rozdziałem! Ważne! Pa Mamo! -Pa córuś uważaj na siebie! Dobrze dobrze! :D Na imprezie💩
Impreza to alkohol, taniec, muza i pot spoconych ludzi . Najbardziej podobało mi się oczywiście Te pierwsze. Czemu nie? Zamówiłam sobie drinka z sokiem. Jakieś dwie minuty później dostałam mój upragniony drink. Upiłam dwa łyki z mojego drinka. Hmm może chwilę potańczę.
Dwie godziny później. Może dziś pójdę skrótem, nie chcę mi się tak długo wracać ehh.... Nagle poczułam na sobie taki dziwny dreszcz. Ktoś mnie śledzi O.o O kur** Spierd**** stąd jak najszybciej O.o Oczywiście nie zdążyłam bo gościu ma auto. -Mała nie warto tak uciekać . ;) Założył mi jakąś szmatkę na twarz aż nagle....
Uhmm... Co znowu się stało? Oh my good jakiego kaca mam :/ O kur**. Dlaczego nie jestem w swoim domu? A raczej pokoju?
-Mała nie warto tak uciekać . ;) Ah to tak. Super :D Rozglądnęłam się po tym pokoju, pokój ten wyglądał jak jeden WIELKI C H L E W ;-; Pokój był rodzajem piwnicy, pewnie była to piwnica... Pokój był cały szary była tu podłoga z betonu, w powietrzu była wyczuwalna wilgoć, było tu bardzo dużo pajęczyn i było tu jedno krzesło na którym byłam przywiązana JA. -Ekhem. Ymm co ? -Nie co tylko proszę. Proszą się świnie. -Widocznie jesteś świnią ;) Strasznie się wkurzyłam ale o tym nie wspomniałam. Po co tu przyszedłeś ? Ahh no tak... Zapomniałem... A więc tak, zostałaś porwana i zostaniesz wychowana na baby girl, a później zostaniesz sprzedana jakiemuś gościu.
1 rok później Rose wychodź na scenę. Okej dobra, dobra. -Rosaline Wood. Lat 19. Miła, pyskata i ma nawet nawet ładną urodę. Zaczynamy od tysiąca. -100 tys! 800 tys! -9000 tys! 9000 tys po raz pierwszy po raz dru- 1 MLN! 1 Mln po raz pierwszy, po raz drugi i po raz trzeci!! -Pana prosimy do biura tam będą czekać na pana dokumenty do podpisania i pana dziewczyna.
W biurze -Dobrze wszystko już podpisane, może pan wyjść z pana zakupem. -Mam nadzieje, że dobrym zakupem. -Niech pan pamięta, że ma pan tydzień na zdecydowanie się. C.D.N
A więc tak rozdziały raz będą krótkie raz długie ;) Możecie napisać czego mi tu brakuje w tym opowiadaniu. Mogą być tu błędy, może nie xD Następny rozdział będzie jak będzie tu tylko 2-3 gwiazdki i 10 kom (Tak może być tu spam xD)
YOU ARE READING
,,Idealna'' Z.m
Short StoryPewna dziewczyna o imieniu Rosaline zostaje porwana przez dwójkę mężczyzn. Ona bezbronna. Oni silni . Jak to się potoczy dowiecie się czytając te opowiadanie :D Zapraszam♥