Na hát kihevertem a Pistivel való fájdalmamat újra itt vagyok és élek! Mint ahogy mindig felkelek elkeszülök az iskolához! Minden reggel felkelek hamarabb hogy legyen még egy kis időm az internetezéshez. Míg a fájdalmamat pihentem megismerkedtem egy Zsombi nevű fiúval. Kedved, aranyos, őszinte srác már egy ideje kavarognak köztünk a dolgok. Reggel felleptem facebookra és az az üzenet várt jó reggelt szerelmem!
Vissza írtam neki és megbeszéltük nincs értelme várni, ha szeretjük egymást akkor semmi baj nem lehet.
Én nemet mondtam neki mondtam, hogy inkább még előtte este találkozzunk. A szüleim nem voltak itthon így simán eltudtam menni, este 9 körül keringhetett már a levegő. Mikor oda értem megcsókolt és én visszacsókoltam, tudtam nem lenne szabad mert nem vagyunk együtt de nem tudtam ellenalni neki nagyon szerettem. Kézenfogva sétáltunk, mint akik együtt vannak. Aztán eljött a búcsú ideje megint megcsókolt nagyon örültem neki mert szerettem nagyon. Mikor hazaértem írt, hogy jó éjszakát szerelmem!
Másnap reggel boldogan keltem fel tudtam, hogy ez a nap nem lehet rossz senki nem ronthat el semmit de tévedtem! Felléptem facebookra és azt írta sajnálom! És letiltott!
Zokogtam gondolkoztam, hogy mit ronthattam el, de semmi erre hazajött bátyám és azt mondta.-nézd kivel van együtt zsombi!
-micsoda?
Ezt nem teheti hogy lehet valaki ilyen?Megint összetörtem!
Eltelt 3 nap semmi!
1het!
2het!
2,5 hét múlva jelentkezett, hogy hiányzom neki és csak 2 napig tartozz a kapcsolata a lánnyal aki roma nemzetiségű volt és Cintiának hívtak!
Mondta Zsombi megbanta amit tett hülye volt nem tudta mit veszít könyörgött, hogy bocsajtsak meg neki. Túlságosan szerelmes voltam még mindig persze, hogy megbocsajtottam. Csak úgy repült az idő.
1 hónap
2 honap
3 hónap
Összekaptunk!
A nagy szerelemnek egyszer és mindenkorra vége lett.
Azt mondta, hogy miattam mert túl hisztis vagyok nekem minden baj.
Kérdeztem tölle az előző baratnőd miatt van a Barbi miatt vagy a Cintia. Azt felelte ehez semmi köze nincs egyikőjüknek sem nézz magadra.-csúnya!
-Dagadt!
-hisztis!
-beképzelt!
Vagy nézz tükörbe ilyenekkel nem mehetek az utcára.2 hétig nem mentem sehova nem mentem utcára féltem, hogy mit szólnak. Csúnya, dagadt vagyok az ilyennek nincs helye az utcán.
Édesanyám mondta mostam menjél iskolába. El is mentem jól éreztem magam de délután Zsombi az iskola kapujában állt kézen fogva Barbival.
A szívem szakadt meg!
Nem az fájt, hogy össze jöttek és pont vele hanem, hogy hetekig nem mentem utcára és azt mondta én vagyok a hibás!
Azóta sem léptem túl és felfogtam az életem kész fájdalom tele hazugsággal.
Azóta eltelt 4 hónap és senkim sem volt, de jobb is ez így majd idővel minden jobb lesz.
Mindenki meg találja az igazit, a legjobbat és a számára a tökéleteset!
#hamisszerelem