Lara ağzından;
Sabahtı yeni kalktıydım. Bugün büyük gündü çünkü artık yurt dışına taşınıyorduk . Babam Fransız'dı ve ben lgs sınavından sonra tanışma kararı aldıydık. Lgs sınavını bittikten sonra direk taşınma işlemlerine başladık. Tarih;23.08.19
Aşağı indim artık bu evde yaşamayacaktım. Kendimden daha çok sevdiğim ülkemi Türkiye'mi bırakıp gitçektim. Sabah kahvaltısı yaptım. Annem teyzemgil ile vedalaştı bende kuzenlerim ile....
Babam taşınmadan önce gitti Amerika'ya artık ben bir Amerikan vatandaşı^idim.
Vedaşlaştıktan sonra amcam bizi havalimana bıraktı.. amcam özlemeyecektim çünkü amcam Amerika'da yaşıyordu sadece iş için Türkiye'deydi. Uçağa bindim o kadar 14 senemi geçirdiğim yerden gittim. Ve sadece Türkiye'yi çok özleyecektim...
******
Uçaktan indik babam ile halam bizi almaya gelmişlerdi. Abim uçak boyunca müzik dinledi ben ise dışarıya baktım. Arabaya bindiğimizde yine abim müzik dinliyordu.
*****
Abim;
Adı; Ege
Yaş; 18
Üniversite yeni geçti.
(Gerçekten abim var.)
******
Eve geldik evi sadece dışını fotolardan gördüm. Annem gösterdi gördüğümden daha büyüktü yani fotolardan. Direk içeriye girip odalara baktım ve bir kapının üstünde *LARA* yazan yeri girdim bura benim odamdı. Yeni güzel eşyalar vardı. Ve en önemlisi kameralarım çünkü ben YouTube türkiye azıcık bir ünlü bir youtuberdım. Ailem ilk başta çok karşı çıksanada abim her zaman yanımdaydı. Çantandam ; kulaklığımı - bilgisayarımı - tableti ve en önemlisi ST defteri çıkarttım. Yatağa uzandım güzelce uykum gelmişti. Ama annemin bağırması ile kalktım...
Mom; Lara!! Aşağı in yemek yiyeceğiz.
Anneme tamam diyerek bağırıp aşağı indim.
Yemek yerken abim yarın beni okula götüreceğini ve okul müdürü ile konuşmamız gerektiğini söyledi. Abim tam bir babamdı.
Annem ise tercümen olduğu için işe gidecek babam ise uçak ile Fransa'ya gidecekti.
Yine abim ile zaman geçirecektim. Mutluydum. Yemeğimi yedim üste çıkıp pijamamı giydim. Ve bilgisayara açıp The rain izledim 6.bölüm bitirip yattım. Umarım rezil olmam duası edip zıbardım...
****
Ertesi gün; çalar saat ile uyandım aşağıya indim abim pubg oynuyordu şaşırmadım. Abimi günaydın öpücüğü verip kahvaltıyı yaptım. Üste çıktım giyindim okul açılmasına 1 hafta vardı kayıtım yoktu. Bu yüzden bugün kayıt yapılacaktı. Aşağı inip abim ile gittik. Okul ile evimiz yakındı ve ben kaykay sürme hastasıydım kısa mesafe olması beni üzdü.
*****
Okula girdik. Çok güzeldi okul 🏫 ama korkuyordum ya kötü olursa diye kendimi yiyip bitiriyordum. Müdürün odasına çıktık ve. Tıklatarak içeriye girdik. Odaya girir girmez baktım. Odada bir sürü burçlarla ilgili seyler vardı ve müdür kadındı. Tabikide anlıyorum burçlara takmış biri :/. Abim ile müdür konuştu müdür Benin başarılarımı beğendiğini söyledi durdu. Başarılı olabilirdim ama tam bir baş belasıyım. Müdür benim 9-B sınıfında olduğumu ve okulun açıldıktan 2 gün sonra yanı Çarşamba günü bir öğrenci görevlendirip beni okula gezdireceğini söyledi. Kıyafet serbest'ti telefon getirmek vardı. Yani tam bir ev gibiydi. Okuldan çıktım ve evin yollunu tuttuk.
Abim; müdür galiba sana aşık oldu Lara?
Me;dalga geçme abi ya ben zekiyim Çalışkan değilim hiç kimse inanmıyor bana :/
Abim; tamam hanım efendi ama YouTube yeni video ne zaman gelecek pubg oynayarak soru cevap videosu diyorum??
Me; bugün akşam editleyecegim yarın atarım abi.
Abim;korkuyor musun? Okuldan
Me;biraz eğer başka bir ülkeden geldiğimi bildiklerimde ne yapacaklar acaba diyorum.
Abim;merak etme yeni lise bura herkes farklı İnsanların ben seni tanıyorsam herkes senle konuşacak yer cucem🙂
Me;tamam boynuzlu at 🐴
Konuşmamız bitti ve eve vardık yukarıya çıktım annem eve geldi bilgisayara basına oturdum ve editledim videoyu. O ara Snapchat girdim bizimkiler ile konuştum be çıktım. Aşağıya inip abim ile oturduk. Cidden sıkıcıydı....böylece 6 günün böyle geçti.
****
Okulun açılmasına 1 gün kalmıştı ve ben duş aldım ve dışarıya çıktık yeni okul malzemeleri almak için abim ile 678tl alışveriş yaptık eve geldik. Yarın giyeceklerimi seçtim ve yüzüme maske yaptım aşağıya indim akşam yemeğini yedim. Abim ile sohbet ettim sonra odama geçip uyudum.
****
Okul günü; sabah saat ;08.26 kalktım okul saati 11"deydi. Rahatça hazırlandım. Saat 10.45 oldu evden çıktım kaykay sürerek kulağımda kulaklık takılıydı. Okul bahçesine girdiğimde ise herkes bana bakıyor gibime geldi. Korktum. Ama sonra burada en sevdiğim arkadaşlarım varmış gibi düşündüm. Okul kapının açılması 10 dk vardı bir yere oturdum. Ve sakince kitapımı açtım ve okudum okuduğun kitap Mustafa Kemal"idi bu yüzden o Kitabı çok seviyordum. Okulun kapılları açıldı o an bir kız geldi yanıma. Saçları uzundu kahküllüydü. Çok tatlıydı ve bana dönerek.
O;kapılar açıldı istersen birlikte girelim burada kimseyi tanımıyorum dedi.
Me;peki.diyerek içeriye girdik ismi Loren"dı onlarda buraya yeni taşınmıştı ve o bir Azerbaycanlıydı mutlu oldum çünkü yakın ülkeler. Sınıfımız aynıydı yan yana oturduk. Ve sınıfa hoca girdiğinde ise sustuk. Hocadan sonra direk kapıdan bir çocuk girdi. Hocadan özür diledi hoca ise;
Hoca;hey noah yine mi karşılaştık? Yine mi geç kaldın biraz dikkatli ol lütfen bu donem dedi. Herkes ona dönmüştü o ise tam önümde oturan millie göz kırptı. Loren bana seslenmesi ile önüme döndüm.(kendime inanamıyordum noah ile aynı sınıftaydım)ilk dersimiz tarihti ve aynı zamanda sınıf hocamızda kadın iyiydi. Sevmiştim. Kendini tanıttı sonra tanımadığı kişileri sordu ilk Loren ayağa kalktı kendini tanıttı. Hoca sadece ben ile Loren tanımıyordu. İlginç olan şu ki Loren nereli olduğunu söylemedi. Neden söylemedin diyince korktum ve utandım dedi. Beni ayağa kaldırdı ;
Ben Lara buraya türkiyeden geliyorum yarı Fransız yarı Türk ailelenin çocuğum ve obur sene ortalamam 97 idi dedim.ve oturdum herkes bana bakıyordu. Hoca konuşmaya başladı;
Hoca; gerçekten mükemmel dünyanın en zor dillerinde biri olan Türkçe biliyorsun bence mükemmel galiba müdürün bahsettiği bitiremediği kız sensin.
Me;galiba?
Hoca benim ile konuşurken sınıf hep benim hakkımda konuşuyordu. Sonra hoca bağırdı ve herkes sustu. Önümdeki kız bana doğru döndü ve ;
Millie:merhaba ben millie dedi.
Me; seni tanıyorum st dizisinde oynayan kızsın ve o diziye aşığım dedim. Ve defteri çıkarttım direk baktı ve çok güzel olduğunu söyledi teneffüse girdik noah millie yanına geldi bende noah ile konuşuyordum. Ve noah'a defteri gösterdi millie...
Noah;....
*****
923 kelime bence gayet iyi umarım beğenmişsiniz'dir🌼