Egy kis segítség, leírás

1.5K 45 1
                                    

Jelmagyarázat:
[T/K] Te klánod
[T/N] Te neved
[T/SZsz] Te szemszíned /Valójában lényegtelen, mivel Hyuuga vagy félig, így az ő szemüket örökölted/
[T/Hsz] Te hajszíned
[T/Hs] Te hajstílusod

A karaktered alakíthatod tetszésed szerint, megpróbálom úgy írni, hogy ne kelljen kötöttnek lennie.
Ha nincs ötleted, használhatod az én ehhez írt karakteremet:
[T/K] Drana [T/N] Zafira [T/SZsz] Byakugan [T/Hsz] barna, ombréban (=színátmenet) kékbe megy át [T/Hs] hosszú, majdnem fenékig érő, egyenes, elöl oldalra van fésülve a frufrud, fokozatosra vágott, dús, fényes
Emellett kb. 166cm magas vagy (persze ez is csak eszerint a karakter szerint)

A story természetesen egy alternatív Naruto univerzumban játszódik, de spoilerek lehetnek benne a rendes történetből. Csak akkor olvasd, ha már láttad/nem zavar.
Ha véletlenül nem sikerül karakterhűen megírnom a dolgokat, párbeszédeket, cselekvéseket, légyszíves ne tépd le a fejem, próbálom a legjobbat kihozni magamból.

Egyébként keletkezésre visszatérve, Aria jelenti a barátnőmet aki álmodja a storyt, és én lennék az olvasó karakterében, azaz "Zafira". Mivel nem mindenre emlékszem amit mesél, vagy nem tetszik ahogy történt, emiatt néhol változtatásokat kell eszközöljek. Az, hogy milyen tempóban írom a fejezeteket a szabadidőmtől, a kedvemtől, a barátnőm álom-haladásától és persze a saját lustaságomtól függ, remélem, nem kell sokat várnotok a következő részekkel. Kérlek ne nyúzzatok meg, nem vagyok profi író, éppen csak kóstolgatom a dolgot. Építő jellegű kritikát elfogadok. És ugyan magában az álomban van felnőtt tartalom /szexualitás/ 1-1 karakter között, én ezeket a részeket nem így írom bele, sokkal inkább csak egyértelmű utalásokként, konkrét szexjelenet nem lesz benne, így ha nem zavar a tudat, hogy mi is történik a "színfalak mögött", nem kell félj, bármilyen korú vagy, olvashatod a kis írásomat. Egyikünk személyiségét sem tükrözik teljesen a ránk alkotott karakterek. 

Remélem olvasni fogják páran. Jó szórakozást :)

A Sárkány útja (Naruto Fanfic, Kakashi x Olvasó)Where stories live. Discover now