fan Barrecika

84 26 35
                                    

So... dostalem nominejszyn od InterstellarSyd . Let's go darling!

Co skłoniło cię do założenia Wattpada?
Cóż, moja historia z wattpadem jest dość długa... i skomplikowana. Miałem konto, które miało podajże 3, prawie 4 lata. Jednak usunąłem je, chciałem zacząć od nowa. Więc teraz mam te oto przecudowne konto. To wcale nie sarkazm.
Wcale.

Jesteś optymistą/pesymistą/realistą? Jakie masz podejście do życia? Lubisz je?
Cóż... jestem raczej realistą. Zdaje sobie sprawę, że życie to nie jest komedia romantyczna i że nie pojawi się nagle koło mnie mnich i oznajmi ,ej ty, masz 2 000 000 dolarów'. Jednak staram się poprzez naukę i doskonalenie swoich umiejętności bynajmniej je odrobinę ułatwić i przyozdobić. Życie jest jak rysunek - najpierw robimy szkic, potem line art, a później kolorujemy. Podczas tego musimy użyć gumki aby wymazać niektóre niedoskonałości, a czasem zdarzają się takie, których nie da się stuprocentowo zniwelować.
Bardzo lubię rysować i malować.

Czy masz taką piosenkę, która ma szczególne miejsce w twoim sercu, duszy?
Tak. Co prawda, przez moje dość krótkie życie przewijało się wiele ważnych lub mniej ważnych utworów, ale po jakimś czasie mnie opuszczały.

The Rain Song zawsze przy mnie było. I podczas smutków, i podczas chwil radości jak i podczas melancholijnej codzienności.
Zawsze podnosiło mnie na duchu i pobudzało do działania.

Czy jest coś, o czym bardzo marzysz? Jeżeli tak, i jeżeli chcesz, napisz, czym jest to marzenie.
Marzenie... wyjdę na gbura, ale nie uznaję określenia ,,marzenia''. Dla mnie marzenia to cele. W końcu marzenie to coś o czym rozmyślamy i marzymy siedząc i myśląc ,oh jak by było fajnie se kupić węża psiogłowego', ale ostatecznie nie od razu robimy coś w tym kierunku. Przynajmniej w większości przypadków.
Ja mam tylko jeden cel - poznać tajniki życia i oswoić się z nimi.

Czy masz plany na przyszłość? Gdzie widzisz siebie za jakiś czas?
Tak, owszem, moje plany są związane nawet z moim hobby, czyli z muzyką. Mam zamiar wyjechać na studia muzyczne do Wielkiej Brytanii bądź gdzieś do Australii.
A później może jakiś zespół...
kto wie?

Jak twoim zdaniem powinien wyglądać świat?
Świat nie ma wyglądać, on ma po prostu być.

Zrób listę zespołów, które lubisz, są dla Ciebie, lista może mieć dowolną długość, nie musi być to ranking.
1. Led Zeppelin
2. Pink Floyd
3. Wings
4. The Beatles
5. The Doors
6. The Who
7. Cream
8. The Yardbirds
9. Deep Purple
10. The Rolling Stones
11. Queen
—— powinienem teraz kogos nominowac, ale szczerze mowiac nie chce zaprzatac ludziom zycia, wiec papatki <3——

ℕ𝕠𝕞𝕚𝕟𝕒𝕔𝕛𝕖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz