"Vstávej nebo přijdeš pozdě! " řvala na mě máma. Je to poslední den školy tak to nějak vydržím. Po nějaké době jsem teda vstala a šla se nasnídat. Šla jsem do kuchyně kde už seděli táta s mamkou a s mým mladším bráškou. Jmenuje se James, mám ještě jednoho staršího bráchu, ale ten nebydlí s námi, jmenuje se Louis, já jsem Kate, je mi 17 a bydlím v Holmes Chapel.
Nasnídala jsem se a šla udělat raní hygienu. Vtrhla jsem do pokoje a šl a přímo do šatny, kde jsem si vybírala co si dnes vezmu do školy. Pobrala jsem si ještě pár věcí a vyrazila.Před domem na mě čekala moje nejlepší kamarádka Adél.
"Poslední den školy,kam jedeš tyhle prázdniny? " Ptala se mě Anna. "Já ani nevím, mamka říkala že někam pojedeme,ale nechce mi říct kam,tak nevím. Co ty? " S úsměvem na tváři jsem jí odpověděla a zase začala přemýšlet kam pojedeme, protože nikam moc nejezdíme. " Taťka s mamkou pojedou na týden do Paříže, takže nás bude hlídat babička, to znamená že bude párty,přijdeš? " Je i 17 a můžu si dělat skoro co chci, takže proč bych nemohla jít na párty s Adéli babičkou ? "Jo,jasně."
Přišli jsme ke škole, kde jsme se pozdravili s ostatníma holkama a šli jsme do třídy. Po hodině jsme šli už konečně domů. S holkama jsme byli ještě před školou a povídali jsme si. " Hele, Kate, nestojí támhle náhodou tvůj brácha? " Mluvila na mě Jess. " Co? Kde? " koukala jsem směrem kam ukazovala. Vážně tam stojí můj brácha nebo to je jen krásný sen ? Můj brácha na nás nemá moc času, takže jsme rádi za každy čas co je s námi. "Támhle, měla by sis pořídit brýle" Společně jsme se s holkama zasmáli a rozloučili. Každá šla svým směrem a já šla k bráchovi, který tam opravdu stál. Rozběhla jsem se k němu a skočila mu kolem krku. " Já vím že jsme se neviděli dlouho, ale byl bych velmi rád, kdybys mě tady nerozmačkala" *Zasmáli jsme se s Louisem, postupně jsem se ho začala ptá na otázy typu, kdy přijel, co tady dělat atd. Však to znáte. Odjeli jsme s Louisem k nám domů, kde jsme si ještě povídali, pak nás mamka zavolala na oběd.
"Kate? " koukla jsem se na mamku a čekala co zni zase vyjde. " Jo ? " řekla jsem s plnou pusou a jedla dál. "Co bys řekla na to, že by jsi jela s Jamesem a s Louisem do Londýna ? " Koukala jsem na ní a na Louise s otevřenou pusou do "O" strašně ráda bych strávila čas s Louisem. "To jakože fakt? Nebo je to váš vtip ? Doufám že není, protože jestli ne tak moje odpověď je jasné ANO !! " Louis se na mě jen usmál a jedl dál. Dojedli jsme oběd a já uklidila nádobí do myčky a šla jsem si sbalit věci, protože pojedeme už dneska. Strašně jsem se těšila.
"Mami,nejedu na rok,nepotřebuju tolik věcí" Balila jsem s mamkou ještě nějaké věci. "Tak co ? James už je sbalený, jen vám to tak trvá" Hodila jsem po Louisovi polštář, protože vždycky provokoval. Dobalili jsme a vyrazili jsme do Londýna,když už jsme byli skoro tam tak jsem usnula,takže to utekl ostrašně rychle." Kate.. už jsme tady" Probouzel mě Louis. Před náma byl strašně velký dům, to tam jako Louis bydlí sám ? Vzali jsme kufry a odnesli je dovnitř, Louis mi ukázal pokoj a odešel někam do obýváku. Vybavila jsem si věci a šla za ním.
Když jsem přišla do obýváku neseděl tam jen Louis s Jamesem, ale i ty 4 šašci. "Ježiš,Kate promiň, já jsem ti neřekl že tu snámi budou ? Teda jenom Liam,Harry a Niall,Zayn bude bydlet jinde" Smál se Louis, protože jsem nečekala že tu budou. Všichni mě objali a pozdravili. Chvilku jsme si povídali a pak jsme si pustili film.Seděla jsem mezi Harrym a Niallem,James seděl vedle Louise, a Liam se Zaynem dělali kraviny v kuchyni.
Po nějaké době filmu jsem se chystala spát " Kluci sorry, jdu spát" všichni se na mě koukli pohledem 'tak brzo ? ' " DObře, a nemáš hlad? Od příjezdu si nic nejedla" Staral se Louis,byl vždycky starostlivý a hodný. "Ne nemám.. tak dobrou " "Dobrou" řekli všichni zborově. Odešla jsem do pokoje,vzala jsem si čistý obečení a šla se osprchovat. Vrátila jsem se zpátky do pokoje a všimla si že mi psala Adél, chvilku jsem si s ní psala a pak někdo zaklepal. " Ano ? " Dovnitř vešel Niall a sedl si ke mně na postel. " Nepotřebuješ něco ? Nemáš hlad? " ptal se mě Niall. Usmála jsem se,byl strašně roztomilý. " Ne děkuju." "A nechceš se koukat na nějaký film,prosím? Mě to s něma nebaví" Zasmála jsem se. " Jo,tak jo,něco vyber" Pustil film a lehl si na mojí postel a dal mi náznak ať si lehnu k němu,tak jsem si k němu lehla a po chvilce usnula.