Part 2

62 7 2
                                    

 စိတ္​ကူးသက္​သက္​သာ

Jinese က်ြန္​း
( တကယ္​ရွိမရွိ​ေတာ့ သာသာလည္​း မသိဘူးရယ္​...စိတ္​ထဲကနာမည္​​ေလးပဲ​ေပးလိုက္​တာပါ😁😁......တခုခုတိုက္​ဆိုင္​ခဲ့ရင္​ ​Mian ပါ​ေနာ္😂😂)

( baek က​ merman​ေလးျဖစ္​တဲ့အတြက္​စကားမ​ေျပာတတ္​ပါဘူး​ေနာ္​ .. ၿပီး​ေတာ့နာမည္​လည္​းမရွိ​ေသးပါဘူး​ေနာ္​........ႀကိဳ​ေျပာျပတာပါ😁😁

Merman

လူ​ေတြကို အၿမဲ​ေရွာင္​ပုန္​း​ေနရတယ္​...​ေခတ္​အလိုက္​ တိုးတက္​​ေျပာင္​းလဲလာတာနဲ႔အမွ် တျဖည္​းျဖည္​း မ်ိဳးသုန္​းကုန္​ၾကတယ္​....ဒါ​့အျပင္​ ​ေရ​ေအာက္​​ေလ့လာစူးစမ္​းသူမ်ား ​တစတစမ်ားျပားလာသည္​နင္​့အမ်ွ  တည္​​ေနရာအတည္​တက်မရွိပဲ ​​ေျပာင္​း​ေ႐ႊ့​ေနထိုင္​ၾကရတယ္​...​ပင္​လယ္​ျပင္​ႀကီးမွာအၿမဲတမ္​း သြားလာ​ေနၾကရတယ္​......................
............................................ဒါ​ေပမယ္​့

















merman ​ေလးတ​ေကာင္​က​ေတာ့ သူမ်ား​ေတြနဲ႔မတူပဲ
ကြဲျပားစြာ အရမ္​းကို​ေလ့လာစူးစမ္​းခ်င္​စိတ္​ရွိတယ္​......
သူတို႔အုပ္​စု​ေျပာင္​း​ေ႐ႊ့ရာပင္​လယ္​ႀကီးမွာ အရမ္​းကို ထူးဆန္​းတဲ့​ေနရာ​ေတြ ..စိတ္​ဝင္​စားစရာ​ေတြ ရွိ​ေနနိုင္​တာပဲ​ေလ...........
တျခား​ေသာ Mermaid ​ေတြနဲ႔မတူတဲ့ merman ​ေလးက​ေတာ့ ထူးဆန္​းမႈ​ေတ သိတ္​ဝင္​စားစရာ​ေတြကို စိတ္​ဝင္​စားသတဲ့................

❤️အဲ့စိတ္​ဝင္​စားမႈက အခ်စ္​တခုရဲ႕ စတင္​ျခင္​းဆိုတာ သူသိ​ေလမလား❤️

ထူးျခားတဲ့ Merman ​ေလး

ငယ္​ငယ္​တည္​းက အ​ေဖနဲ႔အ​ေမက ငါးမန္​း​ေၾကာင္​့ အသက္​ဆံုးခဲ့ရတယ္​
(mermaidသက္​တမ္​းကို လူနဲ႔အတူတူပဲ ​ေရးခ်င္​ပါနယ္​...စိတ္​ကူးယဥ္​ဇာတ္​လမ္​းဆို​ေတာ့​ေလ)

သူက ​ပင္​လယ္​ျပင္​က်ယ္​ႀကီးရဲ႕  တ​ေနရာနဲ႔တ​ေနရာ​ေျပာင္​း​ေ႐ႊ့တဲ့အခါ  သူ​ေတြ႕ဖူးခဲ့တဲ့အရာ​ေတြ ကိုအရမ္​းကို ထိ​ေတြ႕ကိုင္​တြယ္​ခ်င္​တယ္​..အရမ္​းကိုသိခ်င္​စိတ္​ရွိတဲ့ merman ပ်ိဳ ​ေလးပါ............
သူ​ေလးဘာ​ေတြ သိခ်င္​ ထိ​ေတြ႕ခ်င္​ ​လည္​းဆို​ေတာ့....

My Mermaid Puppy Boy Where stories live. Discover now