😺🐱🐈

743 48 1
                                    

Hoseok:
Slyšel jsem pláč a tak jsem došel zjistit co se děje. Chytil jsem za kliku a kupodivu bylo odemčeno. Sedl jsem si na kraj zjevně jeho postele a pak ruku nejistě položil na hromádku na posteli. Byla větší než kdyby tam bylo kotě a celkem mě zarazil i větší ocásek co vyčuhoval ven z pod peřiny. Opatrně jsem přejel rukou po peřině a po chvíli jako by se někdo pod ní rozmýšlel vykoukla něčí hlava. Byl to celkem drubný chlapec s kočičími oušky s zjevně i kočičím ocáskem a já se celkem lekl a spadl z postele. „Yoo....Yoongi?" trochu jsem se zakoktal. Tohle je Yoongi skutečně? Jak je to sakra možné? Byl jsem zmatený ale nakonec si sedl k němu zpět. Právě mi začalo docházet proč k němu byli rodiče takový a proč chtěli abych ho bral jako bratra. Začal jsem cítit provinile že jsem se choval tak zle. „Yoongi já..." chtěl jsem se omluvit ale on mě zastavil s tím že je to v pořádku že jsem to prostě nevěděl a nezlobí se. O to víc mě ale mrzelo že mi to nikdo neřekl pochopil bych to chápal jsem že se asi báli ale já nejsem blb pochopil bych to. Bral bych pak Yoongiho líp.

Yoongi:
Tvářil se teď dost smutně. Nebylo asi fér že mu nikdo nic neřekl ale já se bál jak by reagoval i rodiče. „Až přijedou rodiče musím si s nimi promluvit" vydechl a já na něj koukl „Pročpak?" trochu jsem ho nechápal. „Promluvím si s nimi o tom proč mi tohle neřekli," sklopil hlavu a já na něm viděl že je mu do breku tak jsem se změnil v kotě a sedl na jeho klín.

Hoseok:
Pohladil jsem ho po hlavě a nakonec zabořil hlavu do jeho kožíšku a spustil slzy. Mrzelo mě že mi nikdo nic neřekl. Obětoval jsem tolik. Kamarády, šťastné texty a zahodil myšlenku na věc co mě dělala šťastným nejvíce a to byl tanec. Kvůli tomu že jsem se staral o domácnost a hlavně Yoongiho jsem neměl čas se zdokonalovat v tanci. Tanec byl můj život a já na sebe neměl čas. Ale teď když to vím doufám že se vše vrátí. Chci být zase to sluníčko, chci zpět své šťastné texty a lásku k tanci. To ale neznamená že Yoongiho vyženu. Znám jeho tajemství. On mi nechtěl nic sebrat on chtěl být mím bratrem a já byl špatným příkladem staršího bratra. Od teď budu takový jaký jsem měl být.

I hate this cat or love this cat?Kde žijí příběhy. Začni objevovat