" O nouă zi aici , la Sanatoriul Lyly . Simt mirosul medicamentelor care mă trezesc din somnul meu dulce şi adânc . Era doctoriţa DiMerch , cât o urăsc .. mereu îmi ţine critici că de ce nu beau pastilele , că nu o să mă fac niciodată bine .. dar eu ştiu că medicamentele nu mă ajută ..
Să-mi revin din ce ? Din boala Thexotner , care nici măcar nu există ? Cică e foarte rară .. dar măcar un articol pe internet , găseşti , dar spre suprinderea mea , nu e nimic . Nicio boală Thexotner .
Se spune că aceasta constă în halucinaţii , dar eu simt că totul e real .. că pot trezi morţii şi că-i pot ajuta . Mereu am crezut în supranatural , numai părinţii mei nu erau de acord cu asta . Spuneau că sunt doar nişte poveşti inventate pentru a speria copii . Da..nu prea îmi face plăcere să vorbesc despre ei , m-au părăsit aici , au plecat .. nici o vizită nu mi-au făcut de o lună de zile . Nici o scrisoare în care măcar un ' bună ' să scrie . Am trecut peste ..
Aici , chiar mi-am făcut prieteni , care nu sunt nebuni , sunt şi ei supranaturali.De exemplu , colega mea de cameră , Rachelle , care e un fel de magician . Poate mişca lucrurile , doar atât până acum . Ea speră să-şi dezvolte puterile . Aici , când ajungi în sanatoriu ţi se pune o etichetă , cu boala şi ţi se dau anumite medicamente care s-ar presupune că trebuie să te facă bine .
Eu doar mă prefac că sunt bine , numai ca să scap de aici . La fel fac toţi .
Mai sunt încă 2 fete , Eleanor şi Danielle, care nu le bag în seamă . Nu ştiu de ce , nu mi se par genul meu şi .. cum ar fi sunt reginele sanatoriului , dar nu înţeleg cu ce eşti mai bun dacă te dai mare în faţa tuturor , sincer.
În cele din urmă , eu şi Rachelle , ne-am împrietenit cu 2 băieţi ,sunt fraţi şi sunt gemeni .Unul dintre ei este Derek şi celălalt Todd .
Cu Todd mă înţeleg cel mai bine , avem o legătură foarte strânsă , iar Rachelle , cu Derek .
Aa , dar nici ei nu se lipsesc de puteri .. Todd e medium , iar Derek este .. nici eu nu ştiu ce este .. dar se poate teleporta oriunde .
Cam atât despre ce e aici , sunt mai mulţi , dar noi ne vedem de treaba noastră .
Toţi din grup avem vârsta de 16 ani , înafară de Rachelle care are 17 .
Revenind , mă scol din pat şi îmi beau pastilele de la care îmi vine greaţă . Mă pun lângă Rachelle şi o trezesc :
- Rachelle , avem budincă la mic dejun , trezeşte-tee .
- Kate , nu mă păcăleşti , asta ai zis şi ieri ..
- Dacă nu mă crezi .. mi-a zis doamna DiMerch.
- Imediat.
Se scoală din pat şi se schimbă , la fel ca şi mine . N-avem voie în pijamale , sunt nişte reguli aici ..
Mă duc la baia , care are un aspect vechi , cu pereţii galbeni , luminoşi . Cam aşa e acest sanatoriu . Vesel , mereu e o energie care te face să vomiţi , parcă am fi nişte copii , mici , şi la fiecare pas făcut bine , recompensa este o prăjitură .
Mă spăl pe dinţi şi cobor la masă unde văd că Rachelle mi-a luat-o înainte.
- Bună dimineaţa , Kate ! spune Todd.
- Ohh , hei . Poftă bună !
- Mulţumesc , la fel .
Mă aşez pe scaun şi îmi învârt furculiţa în farfurie , n-am nici o poftă de mâncare . Simt un suflu rece , în jurul gâtului , care-mi dă fiori .
- Bună Kate !
- Tu cine ar trebui să fii ?
- Melissa , am fost şi eu aici în sanatoriu , dar m-au omorât din cauză că nu-mi reveneam.
- Au făcut ce ?
- Uite , n-am timp să stau la discuţii , ajută-mă doar să trec pe partea cealaltă .
- Închide ochii şi imaginează-ţi ceva frumos , ceva ce numai ţie îţi place , ceva ce te face fericită ... "