İlk gün...

93 6 4
                                    

Bütün olanları takmazcasına okula gittim.Okulun kapısında yaşadığım kötü olayda bile bana arkadaşlık eden bazı kişiler vardı.Onlarla aynı sınıfta olduğumdan dolayı şanslıydım doğrusu. İrem,Aygül,Dila,Anıl,Alaska..ve daha tanışacağım nice insanlar vardı. Bütün dersler su gibi akıp gidiyordu..Biyoloji,Fizik,Kimya derken öğle vakti gelmişti. Arkadaşlarımla  yemekhaneye indim.Bana bakan her göz sanki pislik der gibi bakıyordu.Ama olayın aslını bilmiyorlardı ki.

Aygül:Takma sen onları ya. İşin aslını bilmeden konuşuyorlar.

Ben: Taktığımı söyleyen oldu mu ? Hepsi inanmak istediklerine inanıyorlar.İşime gelmiyor da değil hani

Anıl:Çocuğu rahat bırakın.Yapmak istediğini yapmış.Ben orada olsaydım kız şu an bakireliğini kaybetmişti

Ben:Üzgünüm dostum ama bakire olduğunu sanmıyorum

Herkes güldü ve o dondurucu an geldi. Adımın ''Bırakıp Giden Adam '' olmasını sağlayan kız aşağıya indi.İndi kelimesi biraz az kalır sanırsam..Çünkü yanında başbakanın korumaları kadar bir kafile vardı diyebilirim. Bana sinsice baktı.Bense sadece gülümsemekle yetindim.Dila ise anlamadığım bir dilden konuşmaktaydı..Üçüncü göz ,çakra,parapsikoloji.Bilmediğim ,umursamadığım ne kadar terim varsa aynı cümlede kullanma konusunda ustaydı bu kız.Ama iyi  bir arkadaş olduğu aşikar.

İrem gülümseyerek '' Bu gidişle sınıfa gitmezsek fena haşlanacağız'' dedi.Seviyorum bu kızı.Tanışalı bir sene oldu ama çok çabu kaynaştık diyebilirim.Sınıfa vardık ama sanırsam biraz geç kalmıştık ki öğretmenin tepkisi çok ilginçti.

Öğretmen:Ooo kimleri görüyorum.Bırakıp Giden Adam ve çetesi

Ben:Biz çete değiliz. Hepimiz arkadaşız..Kimse kimsenin lideri değil.Kimse kimsenin üstü olmaya çalışmıyor. Derse biraz geç kaldığımız için özür dileriz

Alaska: Hocam çok sıkıldım artık.Oturabilir miyiz ?

Öğretmen:Hadi oturun bakalım.

Ders pek s.klemediğim bir dersti.O yüzden size kişilerden biraz bahsedebilirim.

Dila: Dışarıdan çok gizli şifreleri varmış gibi gözüken bir kız.Ama arkadaş olduğunda basit konuşmayı sever.Aynı zamanda  biraz inatçıdır. Ama son derece arkadaş canlısıdır.

İrem: Sıcakkanlı kız. Arkadaş olduğunu onunla konuştuğun her an anlayabileceğin tipten.Kelime oyunları yok.Basit ama bir o kadar da  komik.

Anıl:Dışarıdan kendini beğenmiş gibi görünse de aslında çok mütevazi bir tip.Sadece kendi koruma kalkanı var. Hayat onun için ikiye ayrılmış. Biraz klişe gibi de gelse de evet .Evlenecekler ve eğlenecekler :)

Alaska: Benim tek kelimeyle anlatmaya çalıştığım ama adına kitap bile yazılabilecek kadar değişik kişiliğe sahip olan arkadaş.Her daim yanındadır.Fikir ayrılıklarını çok çabuk ortaya koyar. Basit terimlerle konuşmaktan çoğu zaman sakınır.Kısacası MARJİNAL .

Aygül: Arkadaş,yoldaş, sevdiği kişiler için fedakar. ama sevmedikleri için de umursamaz olmayan bir kişilik. .  Çok sıcakkanlı bir kişiliğe sahip olduğu için kardeş kontenjanından torpilli sayabilirsiniz :) 

Kendimi not defterimin vicdanına kaptırmışken zilin çaldığını duymadım.Anıl omzuma dokundu.Hadi oğlum.Eğlence zamanı !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bırakıp Giden AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin