bölüm 44

3.6K 335 42
                                    

❤️ 3,528,639 diğer kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️ 3,528,639 diğer kişi.

ohsehun: buraya bir süre ara vermeden önce bazı açıklamalarda bulunmak istedim. Oyunculuk hayatına ilk adımımı yedi yaşında oynadığım bir reklam filmi ile giriş yaptım, sonrası diziler de ufakta olsa roller ile devam etti. Başrol olarak oynadığım ilk dizimde, en iyi çocuk oyuncu ödülüne layık görüldüm ve sonrasında ne dizi tekliflerim eksik kaldı ne de ödüllerim. Çocukluğumdan beri televizyon karşısında olduğum için, beni izleyen herkesle beraber büyümüş oldum. Anneannemin dilinden küçükken rol aldığım diziler hiç eksik olmaz mesela veya anneannem yaşındaki teyzelerin/amcaların benim çocukluğumu bilmeleri kadar beni mutlu eden şey yoktu. Bugün ilk reklam filminde oynayışımın yıldönümü ve oyunculuğumun yirminci yılı. Üzülerek söylüyorum ki, yaşadığım tatsızlıklar, gerek ajansım gerekse magazincilerle girdiğim münakaşalar sebebi ile bugün, oyunculuk hayatımın yıldönümünde oyunculuğu bıraktığımı bildirmek durumundayım. Bu haberin beni sevenlerle birlikte beni de ne kadar yıktığını bilemezsiniz ama yoruldum. Yaşadığım her ilişkide inanılmaz bir baskı vardı üzerimde ve birçok ilişkim başlamadan bitti, başlayanlarla da devam ettiremedim. Şimdi, öyle birini seviyorum ki gözüm ondan başkasını görmüyor. Sanmayın ki onun için oyunculuğu bırakıyorum, bir nevi hayır. Sırf bir erkeğe aşık olduğum için geçen haftalarda ajansım ile ilişkim kesildi, hayranlarımın çoğundan nefret içerikli mesajlar aldım. Bu işi bırakmak bu kadar kolay olmamalı diyorsunuz, haklısınız ama şunu da belirmeliyim ki olay bu kadar basit değil. Yirmi yıldır bu sektörün içindeyim ve size anlatmadığım, içime attığım tonla konu var. Bu birikmişlikler, son yaşadığım olayla birlikte patlak verdi. Daha fazla yapamayacağımı fark ettim ve benim için en iyisinin bu olduğuna karar verdim.

Size katıldığım son fotoğraf çekimlerinden olan en beğendiğim fotoğraf ile veda etmek istedim. İlerisi için ne olur bilemem ama şimdilik veda etsem iyi olacak. Beni sevenlere, beni destekleyenlere, ne olursa olsun benimle beraber yürüyen herkese teşekkür ederim. Benden bu kadar 🧡

[ gönderi yoruma kapatıldı]

jongin's private • sekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin