SANA KİMSENİN YAKLAŞMASINA İZİN VERMEM

43 5 3
                                    

Sende kimsin? Bırak beni!!!

Yaklaşma bana "Bakıyorum da küçük meleğim olgunlaşmış" Sende kimsin?

"Demek hatırlamıyorsun güzeeeel"

Sakın bana bir adım daha yaklaşma yoksa seni öldürürüm.

"Beni bir kere öldürdün yine mi öldüreceksin Melek?" "Seninle yine görüşücez Melek "

UMUT: Gözlerimi açtığımda meleğin ağladığını gördüm herhalde kabus görüyordu ama onu öyle görmek kalbimi çok acıtıyordu ona sımmsıkı sarıldım

MELEK: Rüyamdaki çocuğun kaybokmasıyla Umut'un sesini duydum "Melek korkmana gerek yok ben senin yanındayım sana kimsenin yaklaşmasına izin vermem"dedi.

Sakın korkma Melek dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu.

"Şey Umut sana sarılıp yatsam olur mu? "

"Tabiki prenses hadi gel" "Teşekkürler"

( 6 saat sonra)

UMUT:

Sabah oldu ama prenses hala uyanmamış neyse

O kadar tatlı gözüküyor ki şuan onu ölesiye öpmek istiyorum (yanaktan) ve tabiki onu öpücektim ama yüzünü bana döndü dudaklarımız anında birleşti ve bu olay olurken Melek gözünü açtı.Melekte bende neye uğradığımıza şaşırdık ve anında dudaklarımızı ayırdık. Melek 'in utanmış hali o kadar güzeldi ki şuan keşke dudaklarımızı ayırmasaydık diye düşünüyordum .

MELEK:

Birşeyin dudağıma deydiğini hissettim ve gözlerimi açtım.Açtığım anda kalbim acayip hızlanmaya başladı çünkü şuan Umutla resmen öpüşüyoruz ama benim kalbim buna dayanmaz hemen dudaklarımı çekmeliyim derken Umut'ta dudaklarını çekti.Şuan okadar utanıyorum ki karşımdaki manzarayı görseniz herhalde sizde bayılırsınız ilk defa Umut'un utandığını gördüm. Ve o an keşke dudaklarımı çekmeseydim diye düşündüm. "Melek hazırlan okula gitmemiz lazım"
"Ta ta tamam"
Neyse şimdilik olanları unutmalıyım yoksa okula geç kalıcaz.

Hemen giyindim ve Umudun yanına gittim ve odaya girer girmez umudun burnu kanamaya başladı ne olduğunu anlamamıştım sadece ona yaklaştım ve elimdeki peçeteyle burnunu sildim gerçekten uyanınca çok şeker oluyordu

Kaderin parmağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin