Het voelde gek dat ik met douwe heb gezoend maar aan de andere kant voelde ik me zo blij.
"En schatje?"
"Wat douw?"
"Hoe vond je onze eerste zoen?"
"Oeee"
Riepen de vrienden van douweMelissa werd even verleggen en liep naar binnen, douwe liep achter Melissa aan. Hij pakte haar hand en draaide Melissa naar zich toe
"Schatje, weet je voor honderd procent dat dit gaat werken?"
"Douwe, het lijkt wel alsof je vrienden, Thijs en Jeroen me ziet zitten"
"Dit gaat absoluut niet gebeuren, niemand zit aan me meisje."
"Wacht, ga je me vertellen dat het officieel is?"
"Zekers, vanaf nu ga met jou me leven delen"
Paar uur later
De vrienden van douwe waren weg en het werd al donker, douwe zat samen met tammy op de bank, Melissa stond in de kleedkamer in haar korte broekje en een T-shirt, ze veranderd haar lange haar in een knot
Moment later kwam ze de kleedkamer uit en liep ze naar douwe
"Zo Hey, je bent nog mooier dan zonder make-up op, of ligt dat aan mij"
"Nou douw."
Zei Melissa en ze moest weer blozenPov douwe
Ik ben zo blij met Melissa, het klinkt voor sommig mensen gek dat je binnen een dag al een relatie kan hebben zonder dat je elkaar goed kent, maar ik wist het meteen.
"Schatje, je thee is nog niet op"
Zei Melissa tegen me"Ik drink hem zo op, kom je zo naast me zitten?"
"Douw, ik ben echt moe, ik moet
Morgen weer vroeg op dus vind je het erg?""Nee absoluut niet, maar weet je wat blijf nog een paar dagen bij me, in plaats van boeken leren gaan we lekker leerzaam doen."
"Je bent zo'n poeppie douwe."
Melissa liep zonder kus of welterusten te zeggen naar de slaapkamer
Pov Melissa
Douwe wilde graag dat ik nog een paar dagen bij hem bleef, en dat deed ik ook. Ik kan hem echt niet missen.
Zonder kus of welterusten liep ik naar de slaapkamer, ik bekeek me zelf in spiegel en liep weer terug naar de bed, ik gooide de lakens open en ik stapte het bed in, en de lakens voelde koud aan.
Ik keek nog even op me insta en even later kreeg ik een berichtje van Isabel
"Hey Melis, hoe is ie? Ik dacht dat je nog terug zou komen."
"Hey isa, nee sorry het was zo leuk, hij nam me mee naar z'n huis en stelde me voor aan z'n vrienden."
"Wat lief!"
"Ja en hij zoende me."
"Wat leuk!"
"Ja toch, Hey maar ik ga slapen Isabel, is het goed dat ik je morgen spreek?"
"Oeh, slaap je bij hem?"
"Ja."
"Misschien is Thijs iets voor je"
"Thijs?"
"De vriend van douwe"
"Wacht, dus je hebt gezoend met douwe en je slaapt nu bij hem?"
JE LEEST
I do.
RomanceMelissa is 16 en ontdekt dat ze smoorverliefd word op een jongen met fel blauwe ogen. Maar is dat ook andersom?