Babak 5

151K 317 42
                                    

Sejak kejadian isteriku dirogol 6 bulan lpas,aku lihat tiada perubahan ketara pada isteri ku. Dia masih lagi seorang isteri yang solehah dan taat pada suaminya. Pada mulanya aku fikir ini hanyalah lakonan setelah aku sendiri melihat bagaimana nikmatnya mastura bila mendapat penis yang lebih gagah tempoh hari. Tanpa pengetahuan Mas,senyap-senyap ku pasangkn camera litar tertutup disetiap sudut rumah ku. Rakaman camera itu ku periksa setiap malam.

Namun ternyata Mas tidak pernah keluar rumah tanpa pengetahuan ku apetah lagi membenarkan tetamu yang bukan muhrim masuk kerumah. Sejak dari kejadian itu juga,aku sering memeriksa telefon bimbit isteri ku senyap-senyap. Nampaknya memang aku tiada sebarang bukti yang Mas sudah berubah. Pada lewat malam pula aku sering terjaga melihat Mas menunaikan solat tahajut. Setiap kali dia lepas menunaikan solat taubat, kulihat Mas sering menangis. Pernah juga ku tanya kenapa dia menangis, dia hanya mnjawab dia banyak dosa dan harap tuhan mengampuninya. Aku hormat pada privacy Mas dan tidak melanjutkan pertanyaan ku lagi. Mungkin waktu itu Mas sangat khilaf hingga merelakan dirinya dijimak oleh lelaki hindu itu. 2 mingu setelah peristiwa gelap itu, Mas datang bulan mengikut jadual menandakan benih hindu itu tidak menjadi.

Kegiatan seks kami masih seperti biasa. Tiada perubahan pada layanan Mas pada ku. Namun aku yang makin berubah. Aku sering kali menyetubuhi Mas dalam keadaan berpakaian muslimah. Mas pelik dengan kemahuan ku, namun sebagai isteri yang taat dia patuh menurut kemahuan ku. Aku sering menujah Mas dengan ganas sambil membayangkan aku sedang merogol isteri ku sendiri. Apakan daya,imignasi ku menajadi lelaki gagah menyebabkan aku kecundang lebih awal. Tak sampai 5 minit melakukan penetrasi aku sudah terpancut. Mas ternyata seorang isteri yang solehah kerana dia tidak pernah sekali pun merungut akan kekurangan ku. Jauh disudut hatiku,aku rindu untuk melihat dia disetubuh hingga klimaks berkali-kali lagi.

Bulan lepas,aku berpeluang bercuti berdua bersama isteri ku di selatan Malaysia. Anak-anak kami tinggalkan bersama kakipar ku. Kami menginap di sebuah chalete betul-betul di tepi pantai. Pemandangan yang Indah jauh dari hiruk pikuk kota. Selepas masuk ke dalam chalete, kami hanya berehat diatas katil untuk menghilangkan penat dalam perjalanan. Petang itu aku mengajak isteri ku berjalan-jalan ditepi pantai untuk melihat panorama senja ditepi pantai. Isteri ku memakai pareo dipadankan baju t-shirt ketat dan bertudung singkat, mengikut saranan aku. Mas pada mulanya engan mengayakan pakaian itu kerana jelas mempamirkan lekuk tubuh badannya, tapi setelah diyakinkan aku tiada siapa yang akan mengenalinya disini sebelum dia menurut.

Di pantai, aku lebih menikmati melihat isteri ku yang biasanya berperwatakan alim tampil seksi berbanding panorama senja didepan ku. Kami berjalan ditepi pantai sambil membiarkan ombak kecil memukul kaki kami yang berkaki ayam. Sambil berjalan tangan ku tidak lepas dari pingang isteri ku tercinta sebagai simbul dia adalah kepunyaan ku. Aku tahu ada mata-mata yang memerhatikan isteri ku, namun aku semakin bangga bila isteri ku diperhatikan.

Ketika isteri ku sedar dirinya diperhatikan, aku mengalihkan tumpuannya pada keindahan alam sehingga dia lupa hakikat yang dia menarik mata-mata jalang memerhatikan tubuhnya itu, Disebalik kain pareo sendat itu jelas lengok pungung isteri ku ketika menititi di titian pantai itu. Sekali sekala kami berhenti, aku memeluk isteri ku dari belakang untuk melihat matahari terbenam. Tiba-tiba ada pasangan 50an datang menyapa kami dari belakang.

"Assalamualaikum" sapa seorang pakcik yang ku kira hujung 50 an bersama isterinya yang mungkin seusia.

"Waalaikumusalam.." Jawab ku

Mereka memperkenalkan diri sebagai Pak Jabit dan Mak Yong yang memang menetap di kawasan ini. Pak Jabit berkulit gelap sesuai dengan orang yeng menetap ditepi pantai, bertubuh kurus dan tinggi, bergigi agak jarang serta beramput putih orangnya. Berbeza dengan Mak Yong yang bertubuh gempal dan rendah orangnya serta berkulit sawo matang. Kegempalan Mak Yong terserlah di pungungnya dimana kulihat kain batiknya seakan-akan tidak mampu menutup pungungnya. Pasangan itu sangat ramah malah menjemput kami kerumahnya untuk makan. Pada mulanya kami menolak perlawaan itu, namun setelah Mak Yong berkeras memujuk isteri ku, kami pun bersetuju untuk mengikut mereka ke rumah.

Rumah mereka terletak betul-betul sempadan kawasan peranginan kami. Rumahnya kecil, ada ruang tamu dan dapur kecil serta 1 bilik dan 1 tandas sahaja. Isteri ku membantu Mak Yong memanaskan makanan sambil aku dan Pak Jabit berbual-bual di laman rumah. Dari situ baru aku tahu yang Pak Jabit dan Mak Yong sebenarnya adalah tukang urut yang berpengalaman. Sebenarnya mereka pernah menetap di KL, namun disebabkan Pak Jabit sangat menyukai pantai, mereka berpindah disini, Anak-anak mereka seramai 5 orang semuanya sudah berkerjaya dan memilih untuk menetap di KL. Pak Jabit juga memberitahu dia mahir mengurut lelaki untuk menambah tenaga batin. Aku jadi tertarik untuk menyuruh Pak Jabit mengurut ku. Pak Jabit bersetuju dan mencadangkan Mak Yong mengurut isteri ku supaya tambah bahagia rumah tangga. Kami tergelak bersama-sama setelah mendengar Pak Jabit berseloroh. Seketika kemudian Isteri ku memberi tahu makanan sudah siap dihidang diruang tamu.

Sesudah makan aku memberitahu isteriku niat untuk berurut dengan Pak Jabit. Isteri ku bersetuju untuk diurut Mak Yong juga. Setelah memberitahu persetujuan ku untuk berurut, Pak Jabit mencadangkan untuk mengurut ku di chalete kami sedangkan isteri ku berurut di rumahnya bersama Mak Yong. Pada mulanya aku agak keberatan untuk mengikut syarat Pak Jabit tapi setelah Pak Jabit menerangkan lelaki lebih mujarab diurut sejurus selepas berajalan ditepi pantai, maka aku bersetuju. Aku dan Pak Jabit berjalan menuju ke chalete kami. Tak banyak dibincangkan kerana Pak Jabit berjalan laju dipantai. Dia memberitahu berjalan laju dipantai akan melancarkan lagi perjalanan darah. Aku hanya menurut.

20 minit perjalanan kami dari rumah Pak Jabit, aku mengah mengikut tempo pak Jabit yang kelihatan sangat santai. Aku diarahkan memakai kain pelekat tidak berbaju meniarap diatas katil. Pak Jabit melumurkan minyak urut disekitar pangkal kaki ku dan mengurut hingga sampai ke pangkal peha ku. Tak sampai 5minit Pak Jabit mengurut, telefon bimbitnya berbunyi. Pak Jabit keluar sebentar untuk menjawab telefon sebelum masuk kembali meminta maaf kerana urutan terpaksa ditanguhkan sebentar kerana ada hal kecemasan. Dia membertahu ku urusannya tidak lama dan akan datang kembali mengurut ku. Aku hanya mengangukan kepala ku tanda setuju sambil terus berbaring kerana kaki ku masih lenguh berjalan dipantai.

MasturaWhere stories live. Discover now