7

30 4 0
                                    

-off.. Ce idioata ești...Si eu te iubesc!
- aha...si așa mi.o arați...
- nu știam ca si tu ma iubești pe mine credeam ca...
Dar nu apuca sa termine ca îmi lipesc buzele de ale lui
-Vorbești prea mult!
- Te iubesc!
-Si eu te iubesc.

  Peste 6 luni...
  Okay...eram la spital cu Denisa si cu ceilalți. Denisa năștea. Yoongi nu a stat jos nici macar doua secunde cat Denisa era in operație (a făcut cezariana). Îmi placea sa cad cat o iubește. Am plecat la spital la ora 3:46 pentru ca atunci ii venise Denisei sa nască. Eu dormeam pe Jimin care ma tinea in brațe si îmi șoptea "Creau si eu un copil" crezând ca nu il aud. Mai aștept puțin si vad ca Jimin începe sa își zică planurile de viitor "In viitor vreau sa fim tu si eu si copilul nostru...nu contează daca e fata sau băiat...sa aibă ochii tai si sa fie frumos ca tine si ca mine logic...si sper ca într.o zi sa găsească pe cineva care sa se uite la el așa cum ne uitam noi unul la altul...sa găsească pe cineva care sa il iubească cum te iubesc eu pe tine si sa își facă griji pentru el. Sa aibă noroc in viață cum am avut eu ca te.am întâlnit pe tine. Te iubesc așa mult...daca ai ști...ador felul in care razi si cum tremuri când te ating chiar daca suntem împreună de șase luni...te ador...nu stiu ce as face fara tine. Si stiu ca si tu ma iubești si eu te voi iubii mereu si stiu ca mereu o voi face si chiar daca uneori subt eu prost si te mai supăr tu ști ca te iubesc si chiar daca ai tu botu' ala al tau mare eu tit te iubesc si stiu cum sa ti.l închid. Te iubesc mult chiar daca nu ai auzit astea știu ca ști ca te iubesc!"
 
   Atunci ma ridic din brațele lui si ii zic
   - Aww...ce drăguț! Si eu te iubesc!
  -Ai auzit alea?
  -Da...si simt la fel
  -Știam, iubito

Atunci apare si doctorul care ieșise din sala in care era Denisa. El vine la noi si zice:
   -Cine e tatăl?
  -Eu! zice Yoongi mândru.
  -Felicitări ,domnule, aveți un baietel.
     Yoongi nu mai zice nimic.  Doar intra la Denisa si o ia in brațe. Be uitam la ei pe geamul salii si zambeam. Eram toți fericiți.
     Mie îmi vine ideea sa mergem la piscina după ce va fi externata Denisa

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum