Prolog

29 2 1
                                    

Ósmego czerwca tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego szóstego roku przyszła na świat mała Lucy, córka wspaniałej, lecz niespełnionej aktorki, Shay. Lucy urodziła się w Nowym Jorku, bardzo tłokliwym mieście, pełnym ludzi. Po 4 dniach w szpitalu, mała Lucy wraz ze swoją matką i ojcem Michaelem wyszła do domu. Kłótnie rodziców towarzyszyły jej od pierwszych dni życia, przechodzili bardzo ciężki okres w swoim związku. Warto w tym wszystkim dodać, że Shay i Michael nie byli małżeństwem. Lucy była tak zwaną wpadką i od tego zaczęły się kłótnie jej rodziców. Michael nie był gotowy na dziecko tak samo jak Shay, ale niestety tylko jedno nich to okazało i był to Michael, który chciał, aby jego dziewczyna usunęła ciążę. Na ich szczęście w tym całym nieszczęściu matka Lucy się na to kategorycznie nie zgodziła. Powiedziała, że może sama wychować dziecko, ale wtedy Michael ma się do niego w ogólne nie zbliżać i nie psuć ich idealnej harmonii po latach. Ten wtedy trzasnął drzwiami i wyszedł. Wrócił po pewnym czasie, powiedział, że wszystko przemyślał i chce wychować to dziecko. 

Przejdźmy do Lucy. Po 4 dniach w szpitalu wróciła do domu. Rosła bardzo szybko, zaczynała mrugać, uśmiechać się, chodzić a nim się obejrzeli, powiedziała swoje pierwsze słowo, było nim słowo tata. Oboje rodziców rozpłakało się z dumy. Starali się nie kłócić i trzeba przyznać wychodziło im to, dziecko stało się priorytetem w ich życiu. Można powiedzieć, że to pozytywna energia Lucy pogodziła jej rodziców. Po czasie nauczyła się słowa mama, oczywiście jak to dziecko, pomyliło jej się parę razy i mówiła słowo mama w stosunku do taty i na odwrót. Lucy była najlepszym co ich w życiu spotkało. Dzięki niej się pogodzili i postanowili w końcu się pobrać.

Przyszła pora na lata szkolne. Lucy była od początku wzorową uczennicą, zawsze niosącą wszystkim pomoc i nadzieję, że wszystko będzie dobrze, dlatego była bardzo lubiana przez rówieśników jak i nauczycieli. Rodzice byli z niej bardzo dumni, nie potrafili sobie wyobrazić lepszej córki, niż Lucy. Była ich oczkiem w głowie. 

Lucy zaczęła właśnie ostatnią klasę liceum. Wszystko potoczyło się inaczej niż sobie zaplanowała, spotkała idealnego chłopaka, dla którego jej plany prawie całkowicie się zmieniły...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 03, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Deep FeelingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz